Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Why 90% Of Network Marketers Fail, And How You Can Learn To Add 20 To 30 People A Week To Your Downline, Every Single Week....."

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er et "Marketing" kursus jeg anbefaler alle der driver med Netværks Markedsføring ! Jeg er selv igang ; and it rocks ! Mine MLM - trænere er ikke bange for udfordringer...
"Give Me ANY Home Based Network Marketer, With Any Product, And I''ll Show Them Step By Step How To Generate $50000 Within 12 Months - Guaranteed ......."
 

Er det flere der ønsker en præsentation af kurset, så foregår dette i aften over Tele-Conferanse. Præsentationen er Live og I kan stille spørgsmål, eller blot høre andre stille spørgsmål. Det foregår på engelsk. Tlf.nr og pinkodekan jeg give, når jeg modtager dem senere. Svar blot på dette indlæg.

 

Kursuset burde blive et kvalifiserings kursus til alle der ønsker at arbejde med MLM - uafhengig af hvilket firma man har valgt at arbejde for !

 

Trum (p) 


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor er det mine alarm klokker ringer når jeg ser følgende sætning

I''ll Show Them Step By Step How To Generate $50000 Within 12 Months - Guaranteed ......."
 

Jeg kan også nemt vise dig step by step hvordan man tjener så mange penge, men det er vel ikke pointen med at drive foretning? Pointen er vel at få sig etableret ordenlig, få ordenlig styr på reglerne. Hvilket utrolig mange MLM''er ikke har.

Jeg forstår ikke hvorfor den branche altid skal være gennemsyret af disse get rich koncepter, der gang på gang kommer frem.


Hvorfor ikke holde et foredrag/kursus i hvordan man driver etisk korrekt MLM, hvordan man kommer udover at skulle forhandle alt til sit varme marked. Istedet for guider til hvordan man bliver mest mulig rig, hurtigst muligt.



 

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender et MLM-firma hvor det ikke er lovord om rigdom og hurtige penge der er grundessensen.

Jeg udelukker ikke muligheden, men det er ikke det er ikke det centrale i firmaets filosofi.

 

Det centrale i dette firma er:

 

Produktet, produktet og atter produktet.

at hjælpe andre

muligheden for at være selvstændig

muligheden for at drive egen forretning.

 

Hvad du vil med din forretning er din sag. Vi viser dig blot nogle muligheder.

 

Prentow

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes at denne sætning:

"Give Me ANY Home Based Network Marketer, With Any Product, And I'll Show Them Step By Step How To Generate $50000 Within 12 Months - Guaranteed ......."


 
- siger meget tydeligt, at det ikke drejer sig om produktet, men om salget/metoden med MLM.

Der er sikkert undtagelser, men helt ærlig: De fleste MLM produkter er enten almindelige produkter til overpriser, eller noget helsekost/energidrikke som koster en formue, og som ikke kan købes andre steder. Ofte anbefalet eller udviklet af en eller anden professor som har brugt hele sit liv på at udvikle vidunderet...

Kald det bare fordomme og uvidenhed, men mange MLM'er puster selv til ilden

mvh Carsten



Tilmeldt 22. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

mange tak for dit svar på mit "provokerende" indlæg. Jeg tror ikke vi er så voldsomt uenige. Måske har vi lit forskellig perspektiv på "getting rich fast" indebærer.

Jeg synes ikke 50 000 USD på 12 måneder - er "getting rich fast" - jeg opfatter det mere som - få løn for det arbejdet man udfører...og det er for mig kun fair.

Når du skriver at  "Jeg kan også nemt vise dig step by step hvordan man tjener så mange penge, men det er vel ikke pointen med at drive foretning? Pointen er vel at få sig etableret ordenlig, få ordenlig styr på reglerne" så vil jeg gerne komme med en kommentar:

hvis du tror at pointen med forretning er kun at få styr på reglerne og at pengene ikke spiller større rolle, så kan jeg love dig at du kommer til at lukke din forretning, inden længe.

 

Om du har en MLM forretning eller et Pizzeria i byen, gør ingen forskel. Lad os sige at du har et Pizzeria i byen ( da det er en forretningsform de fleste forstår sig på ) Du har god styr på reglerne, og du har invisteret i gode lokaler og indretning. Dit produkt, Pizzaen, er af bedste kvalitet...måske lidt dyrere end andre pizzaer i byen, men den har højere kvalitet, da du kun bruger økologiske produkt i prosessen. Dit eneste problem er at du ligger lidt dårligt til. Du er en lille smule usynlig, folk ved ikke hvor du har din Pizzeria. Det er dyrt at ligge i gågaden, så du har bestemt at for at holde prisen nede på Pizzaen, ved at legge dig lit bagenfor gågaden.

Hvad er det så du mangler at få gjordt ?

De fleste der arbejder med MLM - siger at man skal gå til familie og venner - så kører forretningen efter et stykke tid. Ville du baseret din Pizzaforretning på salg til familie og venner ? Så ville udsigten for dig mere se ud som : "getting poor fast"- og det er vel ikke meningen, eller ?

 

Kurset jeg refererer til baserer sig lige nøjagtig på det du selv nevner: "et foredrag/kursus i hvordan man driver etisk korrekt MLM, hvordan man kommer udover at skulle forhandle alt til sit varme marked"

 

Hav en knal god dag !

 

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Mener ikke jeg skrev getting rich fast, men bare getting rich. 

Pointen var at der fokuseres på at tjene penge fremfor at lave noget man kan lide, og have et produkt man kan stå indefor.


Vi er 110% enige om at pengene selvfølgelig spiller en stor rolle, da det nu en gang er det vi kan leve af.

Men jeg har bare den indstilling at jeg ikke ønsker at drive foretning pga. pengene, jeg vil drive foretning på et område der har min interesse.

Tilmeldt 22. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten,

tak for dit svar

De fleste store MLM firma, behøver ikke at forsvare sine produkt. De har været på markede længe nok til at, det i sig selv beviser kvaliteten. Var det noget lort de solgte, ville de gået konkurs for længe siden - man skal ikke undervurdere forbrugerne - de er ikke dumme. Mange af de store MLM firma er børsnoteret og vokser.Med mit indlæg ville jeg egentlig adressere det største problemet indenfor MLM - som jeg ved de fleste kæmper med - og det er, efter min mening - markedsføringen. Så du har ret Carsten - at det drejer sig om markedsførings metoder - men du har også forkert - for det er klart produktet står i centrum. Det er bare ikke produktet det er noget problem med.

Når statistikken viser at over 90% der starter et samarbejde med et MLM firma, giver op efter kort tid - så er der et problem - ik?

Firmaet kører godt, produkterne er af høj kvalitet og sælger godt, men...

Hvad tror du de vil svare, de 90% som har prøvd og gav op, hvis du spørger hvorfor de gav op ?

MLM firmaer bliver ved med at fortælle sine distributører, det samme de har fortalt siden efterkrigstiden. Gå til dit varme marked ( fam. kollegaer, venner ) og sælg varen. I efterkrigstiden fungerede det faktisk godt...men nu går det ikke mere. 

Kurset jeg refererer til tar fat i problemet, markedsførings metoder. Hvor vi lærer at bruge nyere og mere moderne metoder. Dette har fået liv i min forretning, og da det er andre der kæmper en ensom kamp der ude, ville jeg oplyse om dette kursus - at der findes råd og hjælp...

 

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Trum

Er det Dream Team eller Mentors In Motion? Eller?

Mvh. Anton

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/23/2006 10:23:30 AM Forfatter: Trum
De fleste store MLM firma, behøver ikke at forsvare sine produkt. De har været på markede længe nok til at, det i sig selv beviser kvaliteten. Var det noget lort de solgte, ville de gået konkurs for længe siden - man skal ikke undervurdere forbrugerne - de er ikke dumme.

Når statistikken viser at over 90% der starter et samarbejde med et MLM firma, giver op efter kort tid - så er der et problem - ik?

Firmaet kører godt, produkterne er af høj kvalitet og sælger godt, men...

Hvad tror du de vil svare, de 90% som har prøvd og gav op, hvis du spørger hvorfor de gav op ?



Biva sælger helt vildt mange møbler, og har gjort det længe. Er det fordi de har et produkt af høj kvalitet? Næppe... Det er en kombination af lav pris og effektiv markedsføring, så jeg synes ikke at lang tid på markedet og høj volumen er ensbetydende med høj kvalitet. Men jeg forstår godt hvad du mener 

Personligt tror jeg at mange nye MLM''er giver hurtigt op fordi MLM konceptet bliver oversolgt til nye distributører. Hvem har ikke set MLM websites hvor der er lykkelige mennesker som danser rundt i parken og har frihed ud over alle grænser? Hvor mange cases er der ikke med folk der forlod deres stressede hverdag og med et fingerknips blev frie til at gøre hvad de ville? Økonomisk frihed, og frihed til at være sammen med familien og opnå alle de ting man drømte om? 

Sådan hænger verdenen bare ikke sammen. Jeg tror på at der ligger HÅRDT arbejde til grund for enhver succes, uanset om man vælger at satse på MLM eller traditionel virksomhed. Det kan godt være at man opnår friheden som brochuren lover med tiden, men der skal først hårdt arbejde til. Det tror jeg kommer bag på de 90% som fejler (tallet fra din overskrift). De troede at successen var lige om hjørnet, men det er den sjældent. Jeg er overbevist om at det kræver ligeså meget kamp at få succes med MLM som med andre typer virksomheder. Forskellen ligger måske i omkostningen ved at komme igang.

Enig?

mvh Carsten 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Der har aldrig været en entydig sammenhæng mellem et produkts kvalliteter, eller mangel på samme, og så hvor meget der kan sælges af det. Der sælges lort i spandevis hver dag. Masser af virksomheder er blevet kæmpe store på trods af at deres produkter var dårligere end konkurrenternes. Mange af os husker f.eks. betamax og VHS "krigen" - selvom betamax var et beviseligt bedre format tabte det til VHS. Og der er en million lignende eksempler. Så at påstå, at et firma, MLM eller ej, har et godt produkt alene fordi de har være længe på markedet, er børsnoteret eller andet mener jeg er helt ude i skoven.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)