Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg mon utålmodig? Kan jeg gøre mere for at optimere min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg åbnede min nye hjemmeside www.uniwatches.sg forrige torsdag d. 29/1-2009, men jeg synes nu stadig ikke at google har fanget min side og dermed givet sin hjælp til at generere nogle salg.

Har jeg mon gjort hvad jeg kunne for at få googles robot på arbejde? Er min side umiddelbart optimeret? Er jeg mon blot utålmodig og bør lige give den en uge mere?

Indtil videre så skulle jeg have anmodet google om at "crawle" min side via analytics, men der er som sagt ikke rigtig sket noget.

Jeg håber på jeres hjælp i håb om at få mit nye projekt for alvor på rette køl. Alt hjælp vil blive belønnet med en yderligere 15% rabat i forhold til de priser du/I allerede ser på hjemmesiden.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Chris, Uniwatches

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det sikkert bare mig, men .sg ? Hvad slags hjemmeside er det? Det virker måske ikke så pålideligt for folk som ikke kender så meget til nettet.. Jeg ville tro det også ville hjælpe med et .dk eller .com domæne.. Jeg ville aldrig huske på at en side jeg har besøgt ligger på andet end .dk eller .com .. Hvis ikke den er på en af dem og jeg så ikke fandt siden med det samme når jeg skriver en url, ville jeg droppe det igen.

Men det var nok lidt off topic.. Ellers en meget flot hjemmeside.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det på samme måde som ovenstående.. Nu kan jeg se, at når man skriver uniwatches.dk redirecter den til uniwatches.sg - hvorfor ikke lade den blive på .dk domænet? Det virker mere pålideligt.. Der findes jo også andre steder at markedsføre sig end google? 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, mit firma ligger i Singapore, hvor jeg også bor. Det er jo et meget velrenomeret land med et godt ry, men desværre er det langt fra alle dansker der ved det, så jeg har naturligvis overvejet den del med .dk eller .sg særligt nu hvor hovedparten af mit segment af kunder bør findes i Danmark/Skandinavien, så måske en dag bliver det ændret, da der også er en del praktisk i at kalde den .sg herude, men ellers tror jeg det vigtigst måde være at siden er på dansk trods alt.

Jeg har overvejet Tradedoubler, og vil formentlig gøre det. Jeg har selv tidligere har gode erfaringer i mit tidligere firma, så den skulle ligge lige til, men jeg tænker blot at det vil være bedst at jeg var at finde på google førend jeg prøver den markedsføring af? Hvor ville du markedsfører dig, hvis ikke det skulle være google?

Ellers tak for jeres hjælp indtil videre. Det er altid godt med noget sparring...

Med Venlig Hilsen

Chris, Uniwatches

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Google er en sandkasse, som er svær at komme ind i. Du skal have opbygget en masse godt indhold, ren kildekode og en god portion linkjuice. Efter et par måneder burde du blive optaget. Når du først er inde i sandkassen, er det meget lettere at komme op og lege med de høje placeringer.

Jeg håber, at det var til hjælp. Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Brandes:

Google er en sandkasse, som er svær at komme ind i. Du skal have opbygget en masse godt indhold, ren kildekode og en god portion linkjuice. Efter et par måneder burde du blive optaget. Når du først er inde i sandkassen, er det meget lettere at komme op og lege med de høje placeringer.

Hej Sebastian,

Det er altså ikke korrekt, hvad du skriver her. Hvis du blot har et par siders indhold, skal der ikke andet end et par velplacerede links til, før en ny side er indekseret indenfor et døgns tid. Hvis man f.eks. lægger et link i sin Amino-signatur, går det rigtig stærkt.

Den sandbox du omtaler, eksisterer efter min bedste opfattelse heller ikke på dansk.

Og på engelsk, hvor den har været meget debatteret, er sandbox-effekten ikke kendetegnet ved, at det er svært at blive indekseret i Google. I stedet viser den sig ved, at man efter en indledende periode med gode/normale rankings forsvinder langt, langt ned af listen og først dukker op igen efter nogle måneder i sandboxen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Frank, jeg taler ud fra egen erfaring her. Det kan godt være, at jeg har gjort nogle ting forkert i de sider, jeg har optimeret -- det afviser jeg slet ikke. Men min generelle oplevelse er, at det tager lang tid at komme ind på selve Googles resultatside -- endnu længere tid hvis det er et hot søgeord.

Jeg har søgt lidt på emnet på Google -- her er et indlægSEO Chat omkring ventetiden:

http://forums.seochat.com/google-optimization-7/how-long-for-a-new-site-to-show-up-on-235569.html

Det kan variere fra 1 uge til 3 måneder -- alt afhængigt af hvor godt indholdet er, hvor meget linkjuice man har og meget mere...

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Frank har ret, Seabstian - og hvis du laver en site-søgning nu kan du se, at det blev indekseret for tre timer siden hvilket passer med hvor hurtigt Aminos indlæg bliver indekseret :)

Men selvom du er indekseret bliver det op ad bakke herfra. Du har de lækreste produkter, men ingen unikke titler, så dine sider skal nok blive indekseret, men da dit indhold ikke er så godt er der lang vej op til side 1... Og en hel anden snak er så links - men det har Jesper også allerede nævnt

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg taler også ud fra egen erfaring, og hvis man ved, hvad man har med at gøre, går der altså allerhøjst to døgn, før selv det usleste to-siders site med minimalt indhold er indekseret i Google med minimal indsats.

Du skal bare sørge for, at der er nogle links til sitet fra sider, som får hyppigt besøg af Googlebot, så går resten helt af sig selv.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)