Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg mon utålmodig? Kan jeg gøre mere for at optimere min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Okay, så er det vel bare mig, der har en forældet opfattelse af tingenes tilstand. Smile

Hav en god dag!

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sebastian,

Hvis du vil have et tip til at følge med i SEO-verdenen, så er det at passe på med at læse for meget på fora som Digitalpoint, SEOchat m.m.

Der florerer så meget forældet junk eller decideret misinformation på de fora. (mest på Digitalpoint). På SEOchat er der et par håndfulde debattører af høj kvalitet, som fra tid til anden skriver indlæg, der er værd at læse.

Du kan med fordel følge nogle gode blogs i stedet. De danske SEO-blogs + SEOmoz, Search Engine Journal, Search Engine Guide & Search Engine Roundtable er steder, hvor det er værd at læse med. (Nogle af dem er måske vel SEO-nørdede, men i hvert fald er det langt mere præcis information end på førnævnte fora).

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Hej Sebastian,

Hvis du vil have et tip til at følge med i SEO-verdenen, så er det at passe på med at læse for meget på fora som Digitalpoint, SEOchat m.m.

Der florerer så meget forældet junk eller decideret misinformation på de fora. (mest på Digitalpoint). På SEOchat er der et par håndfulde debattører af høj kvalitet, som fra tid til anden skriver indlæg, der er værd at læse.

Du kan med fordel følge nogle gode blogs i stedet. De danske SEO-blogs + SEOmoz, Search Engine Journal, Search Engine Guide & Search Engine Roundtable er steder, hvor det er værd at læse med. (Nogle af dem er måske vel SEO-nørdede, men i hvert fald er det langt mere præcis information end på førnævnte fora).

Okay, tak for det! Smile Jeg vil holde mig til de sider fremover.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Go’ debat og tak for den fine respons.

Jeg skal dog lige spørge lidt til det i hver især skriver:

1) Der bliver brugt ordet linkjuice! Mener du blot et link fra sider hvor der er en del besøgende f.eks. norske VG eller igennem Tradedoubler? Eller hvilke sider besøger googlesrobot ellers ofte?

2) Unikke titler? Hvad skal jeg kalde dem udover de produktnavne de har? Problemet er at ure ikke hedder noget udover deres enkelte produktnavne. Skulle jeg f.eks. skrive ”Dameur FC1012W” i stedet for blot ”FC1012W”? eller hvad kan man ellers gøre?

Tak

Med Venlig Hilsen

Chris, Uniwatches

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Uniwatches:

1) Der bliver brugt ordet linkjuice! Mener du blot et link fra sider hvor der er en del besøgende f.eks. norske VG eller igennem Tradedoubler? Eller hvilke sider besøger googlesrobot ellers ofte?

Hej Chris,

'Linkjuice' er et udtryk for den værdi, der tilfalder din side, når en anden side linker til den. Hvor meget juice, der følger med et link afhænger af, hvor mange der linker til den side, som linker til dig. Altså et forsidelink fra dr.dk med passende ankertekst betyder mere for din Google-placering end et ditto link fra min blog.

Googles robot besøger sider ofte, som er populære (ment som, at mange linker til dem), og sider som opdateres ofte. Derfor er Amino et godt eksempel, da der er temmeligt mange som linker til siden, og her konstant sker noget med alle de nye indlæg.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Google har været forbi uniwatches.sg, for siden optræder i hvert fald på Google.com.
Prøv at skrive uniwatches.sg i søgefeltet, så kommer du frem på side et.

Dit .dk domæne er endnu ikke blevet indekseret, men bliver det nok heller ikke så længe det intet indhold har overhovedet.
Så i Google-sammenhænge, må du nok leve med at din side hedder .sg indtil videre ;-)

Jeg prøvede i øvrigt at skrive uniwatches.sg UDEN www foran. Så røg jeg ind på en Domain Parking-side... :-s
Det er et problem.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Du skriver at du kan levere urene billigere pga. den Europæiske moms. Du bør gøre køberne opmærksomme på at de formentligt vil blive afkrævet 25% moms af told og skat når urene når til Danmark.

Overvej at få en agent i Danmark der står for tolden. At have et .sg domæne vil koste dig på salget, men er ihvertfald ærlig snak i forhold til firmaets tilhørsforhold.

Mvh Jesper

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for dine inputs.

Jeg har gjort folk opmærksom på at der kan blive tillagt moms/told i det pågældende land varen nu bliver sendt til, herunder Danmark. Umiddelbart synes jeg ikke jeg kan skrive det andre steder end i "betalingsbetingelserne".

Omkring en dansk agent, så er det lidt for omstændigt. Såfremt kundens ordre bliver taget i tolden (hvilket i øvrigt ikke er sket endnu på de få ordre jeg har sendt) så henter kunden blot ordren på posthuset og betaler dér det ekstra beløb der måtte falde.

Omkring .dk så vil jeg gå i dialog med min teknikker for at se på omstændighederne i at få det ændret, så det bliver hoveddomænet. Jeg tænkte blot at ved et .sg så ville det passe bedre til folket herude, men de handler dårligt på nettet og kan ydermere hente deres ur i det nærmeste shopping centre, som findes på hvert gadehjørne.

Med Venlig Hilsen

Chris, Uniwatches

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)