Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL FIRMANAVN

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her nogle der kan komme op med et super navn til mit nye firma ??

Jeg skal igang med at lave et enkeltmandsfirma, der beskæftiger sig med træning af dressurryttere, min kæreste er fra Norge og er på det Norske landshold i dressur, hun er i Norge flere gange om måneden og undervise og vi har snakket om at jeg skal stå for den fysiske del af træningen med hendes elever, her tænker jeg træning på bold og med elastik m.m

Jeg har uddannelse i personlig træner, Coreball, og fitnesstræner.

Søger lidt hjælp til ideer hvordan jeg kunne starte det op, jeg tænker lidt på at det skal være et rullende  " fitnesscenter"  jeg har transportabel cross trainer

Men hvordan starter jeg, håber virkelig at nogle kan hjælpe mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Et tip fra epusher: http://nameboy.com - her kan du søge idéer til ord, og se om de er ledige.

Jeg er selv hammer dårlig til at finde på originale navne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En del af det at finde på et originalt navn hænger jo sammen med et originalt produkt. Apple ville eks. være et ret latterligt navn, hvis de solgte brugte sokker af dårlig kvalitet. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe... Apple er egentlig et ret latterligt navn til alt - heldigvis har de haft en god marketingsafdeling.

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være et navn der indebære heste?? Her kommer lige et par stykker der ikke er gennemtænkt...  HorseCross Fitness, Sensai Fit, Active Rider, Fitable....

 

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Super navne du fandt der, især active rider er go, jeg havde selv tænkt på "rytter i form" men dine er gode :-)

Tusind tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hessellund:

Hehe... Apple er egentlig et ret latterligt navn til alt - heldigvis har de haft en god marketingsafdeling.

Præcis. Så længe navnet er til at udtale og til at huske, så er det i mine øjne ligegyldigt hvad det er.

Det med at få folk til at huske det kan dog være svært. Det hænger igen sammen med produktets kvalitet, markedsføring osv. Tænk over generiske eller ikke-generiske navne. De generiske er dem, der indeholder produktet i sig (f.eks. Rytter i Form, Fitness-Rytteren eller blot Herning Træningscenter for Ryttere). De ikke-generiske er dem, der som sådan ikke betyder noget. F.eks. Pepsi, Rolex eller Lenovo.

 

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok du vil hjælpe sebastian, men hvis du ikke har noget mere klogt at sige her så lad vær at skriv ikk. søger PROFF hjælp

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad i alverden taler du om? Tror du, at jeg sidder her og bruger min fritid på dig for sjov? Jeg gør det, fordi jeg gerne vil hjælpe -- fordi jeg selv er iværksætter, og jeg vil se andre iværksættere klare sig godt. Hvis du ikke vil tage i mod min hjælp, så foreslår jeg dig at sige pænt tak af høflighed og så ellers ignorere mit forslag.

Desuden tror jeg ikke, at du finder megen professionel hjælp herinde. Langt de fleste er herinde for at hjælpe hinanden af ren og skær lyst -- det er debatforum, hvor der skal være plads til snak frem og tilbage med henblik på at opnå det bedste resultat. Hvis du ønsker hardcore professionel hjælp, bør du gå til en konsulent.

De råd, jeg videregiver i mit indlæg, har jeg læst i Martin Thorborgs bog "Iværksætter til jeg dør". Han må siges at være ret professionel.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sorry, kan ikke lige lad være med at blande mig...

Du beder om proff hjælp på et sted, der er gratis. Folk herinde hjælper hinanden i videst mulige udstrækning og Sebastian mener dig det godt, så lad være med at svine ham til på den måde. Det tjener ikke din sag, og Sebastian har formentligt brede skuldre.

Skulle vi andre måske til at kommentere, at du ikke ved hvordan man staver til "´hvordan starter jeg" korrekt? Det har ingen pointeret før nu og jeg havde heller ikke i sinde at gøre det - men nu svinede du Sebastian til på den måde og så bliver jeg faktisk sur.

Vil du have udelukkende professionel rådgivning, så betal dig fra det og undlad at bruge os andre til sure opstød. Vil du have gode råd og vejledning, så brug os, men behandl os pænt.

Behøver jeg sige mere?

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)