Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spændende nyt site for it-iværksættere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

 

Jeg faldt lige over denne side på nettet som kan være ganske interessant for IT- iværksættere. Den åbner godt nok den 1.Aug 2006 men er tilsyneladende værd at vente på www.itprojekter.dk

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåh - det var derfor du lige ville høre om det i den anden tråd, du havde.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

 

Nej faktisk ikke... det var rent tilfældeligt ved søgning på it handelsportaler i google. Sitet ser rigtig spændende ud og indeholder på mange måder vores egne overvejelser omkring en it handelsportal. Så jeg ser frem til den 1 Aug hvor den åbner.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har set sitet for længe siden, og dengang var der en anden dato for åbning :)

Så jeg ved ikke om den 1. aug, skal tages med en gran salt.
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Du har nok ret. Med det omfattende materiale som tilsyneladende skal være tilgængeligt derinde, er sandsynligheden for endnu en udskydelse af åbningsdato nok rimelig høj.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen,

 

det er helt korrekt at itprojekter.dk har måtte lade vente på sig. Status er dog.

 

450 virksomhedsledere i et panel, der bidrager med input

200 udviklere

ca. 70 virksomheder er med som sponsor, heriblandt DIBS A/S, A/S ScanNet, E-handelsfonden, Foreningen for Dansk Internet Handel, DanDomain A/S, Aleksika ApS, mit eget firma Mobile Marketing skal sørge for SMSerne der ryger gennem systemet, E-brev.info osv osv osv...

 

Der sker en masse i øjeblikket, og vi har opsat en SMS-tjeneste til de nysgerrige..

 

send sms med teksten "itp" til 1220, så holder jeg dig informeret... (gratis) spread the word...

 

Vi åbner i løbet af feb/marts hvis alt går vel, og har du lyst til at BETA-teste, så tilmelder du dig på adressen

 


 

ALLE er velkomne, og vi er som sagt en masse frivillige personer der er gået sammen om at skabe en stærk IT-portal der omhandler outsourcing/rekruttering, og allerede nu er det muligt at

 

- oprette profil, udfylde personlige egenskaber

- udfylde CV, og fremgå af søgeresultatet når en virksomhed søger kompetencer

- definere man har fast arbejde eller eget firma

- skrive artikler, samt abonnere på artikler skrevet af alm. personer der arbejder med IT

- udsende nyhedsbreve målrettet til dem du vil ramme som annoncør

 

nå klokken er mange, men i er alle meget velkommen til at kontakte mig, hvis i vil med på BETA-panelet, og jeg ved ikke lige hvor man "gør lidt reklame" for dette på amino, så med risiko for at dette indlæg slettes, så håber jeg og krydser fingre for, i vil hjælpe mig her. kan også kontaktes på MSN, bare spørg efter den.

 

LB, itprojekter.dk 2007

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver spændende at se om i kommer op og køre denne gang :) Men tror ikke vi skal sætte forventningerne alt for højt op, har i ikke udskudt åbningsdatoen i over et år nu?

Jeg mindes det er meget meget længe siden jeg første gang stødte på jeres side hvor i skrev i var ved at åbne.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er meget velkommen til at melde dig som beta-tester. ville sætte pris på dit drive og energi, du lægger i amino, og du er meget velkommen til at kontakte mig. det er sådan en som dig, jeg har brug for, som debatør, der fortæller mig hvad vi kan gøre bedre. interesseret eller er tiden knap?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars, mange tak for tilbudet, jeg vil lige overveje det, for det er netop tiden der presser lidt på i disse dage. Der er ingen tvivl om jeg tror i kan skabe et rigtig godt produkt, især med det netværk du har i ryggen. Det kan vi andre jo kun misunde :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, så kom du på banen, og vær nu ærlig.. du har jo lyst....

 

og jeg giver ikke op. jeg skal have dig med, om ikke andet, hvor jeg på 10 min. via msn, skype, brevdue eller mobilen får lov at forklare hvorfor itp har ladet vente på sig OG hvad sådan en travl men konstruktiv kritiker som dig kan bruge portalen til....ringer dig gerne op. bare smid en sms på "ring" og send til 1220, sådan noget fiks-faks laver vi nemlig også... endda med succes... hører jeg fra dig "min ven" ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)