Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg et domæne www ?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine oplysninger er ganske enkelt faktuelt forkerte. Mit webhotel - som naturligvis skal fungere 24/7 var der konstant problemer med, og jeres meget ukompetente supportafdeling kunne ikke klare simple sager som. Du har ikke ret til at offentliggøre private informationer om hacking, men til din information kan jeg fortælle, at vi ikke er blevet hacket nogensinde på en open-source-platform.

Jeg vil meget gerne arrangere et møde med dig, så vi kan få denne sag på det rene. Men det har du vel ikke tænkt dig at stille op til - det kunne nu være meget interessant, da din - rent udsagt - elendige virksomhed også har fået bundkarakterer på Trustpilot.dk. Jeg vil med glæde medvirke i Kontakt eller andre forbrugermagasiner omkring den behandling som jeg har fået.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Oskar,

Eftersom du fremsætter alvorlige anklager offentligt, så giver det mening at offentliggjort supportsagerne fremfor at vi tager et møde! Så kan læserne her jo selv vurdere hvad der er rigtigt og forkert - vil du venligst godkende?

Jeg kan se, at du er igang med at aktivere ungnyt læsere til en hadekampagne på Trustpilot, hvilket jeg naturligvis slet ikke kan acceptere. Du bedes venligst stoppe dette med det samme!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne holde et møde med dig, hvor vi kan få talt denne sag ordenligt igennem. Det føler jeg ikke at jeg har haft lejelighed til.

Hvad mener du med hadekampagne? Du er da helt galt på den?

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvordan... :-)

Hvis du allerede er klar til at gå i gang med hjemmesiden, kan du købe domænenavn og webhotel samtidig og spare lidt penge til oprettelse. Det er dog kun omkring 100 kr. du sparer, så er du lidt i tvivl, så skynd dig bare at købe domænet. Så det ikke bliver taget, mens du er i gang med forberedelserne.

Mange udbydere sælger dog kun domænenavne sammen med et webhotel. Det kan dog godt lade sig gøre hos Dandomain.

Når du så er klar til at lave hjemmesiden, kan du flytte navnet til dit webhotel, hvis du har bestemt dig for et andet sted. Det er der ingen ben i og det kan gøres på omkring et døgn.

Når du nu er helt web-grøn, vil jeg foreslå dig at hyre nogen til at lave dit website med indhold. Du kan sikkert sagtens lære at gøre det selv, men det kommer nok til at koste dig en masse tid, som du nok kunne bruge bedre på din forretning. Og du kan ikke være helt sikker på, at der kommer et godt resultat ud af det på nettet. En god lille hjemmeside med indhold kan fås til 4-10.000 kr.

Held og lykke med projektet. Forhåbentlig ses vi snart på nettet.

mvh

Henrik I

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Oskar Herrik Nielsen:

Hvad mener du med hadekampagne? Du er da helt galt på den?

Synes der er en ganske besynderlig sammenhæng på en bruger der giver 5 stjerner til dit Ungnyt og 1 stjerne til Surftown. Bedømmelsen er lavet af 'Thomas' som bor i byen 'Nikolajsen' - der har vi altså ikke nogen kunder ;-)

Så spørgsmålet er om det er en af dine brugere eller om det rent faktisk er dig selv? Kan se at Ungnyt scorer ganske lavt på Trustpilot.

Oskar Herrik Nielsen:

Jeg vil gerne holde et møde med dig, hvor vi kan få talt denne sag ordenligt igennem. Det føler jeg ikke at jeg har haft lejelighed til.

Du har svinet mine medarbejdere til, og smækket meget hårdt med døren. Derfor ønsker vi på ingen måde at få dig tilbage som kunde. Derimod vil jeg gerne have at du stopper med dine løgne, og vil atter anmode om at få lov til at offentliggøre supportsagerne!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke tage ansvar for anmeldeser på Trustpilot.dk.

Jeg vil gerne have sagen i orden, så jeg slipper for netop at skulle starte hadekampagne + gå til forbrugermagasiner, så det er faktisk mig der rækker hånden ud og tilbyder et møde.

Det er jo dig der lyver, Thomas. Du anklager mig for injurier, samtidig med at du ikke selv har dine ting i orden.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Oskar Herrik Nielsen:

Du anklager mig for injurier, samtidig med at du ikke selv har dine ting i orden.

Det er vist nærmere dig der ikke har dine ting iorden eftersom du også har forbrudt dig mod vores forretningsbetingelser, nærmere bestemt §1 der oplyser: Det er en betingelse for at kunne tegne et Abonnement, at Kunden er myndig.

Jeg har mine ting i orden, og derfor vil jeg gerne offentliggøre supportsagerne - vil du venligst bekræfte at det er i orden?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt forkert. Det er et argument du finder frem snart et år efter alt den tid jeg har brugt på Surftown. Dine medarbejdere har i flere omgange været klar over at jeg er under 18, så der er der i hvert fald noget galt.

Kan jeg komme ud på dit kontor lidt senere, jeg har lige et hul i kalenderen for eftermiddagen.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Åh min Gud, lad dog den stakkels mands tråd være og find et andet sted at måle firmadiller.

(Og så bare fordi, I nu måler dem her alligevel så kan jeg lige så godt give mit besyv og øjemål med:  Klassisk sag om ord mod ord, men Oskar's bliver i alvorlig grad svækket af det faktum at den anonyme bruger, der på TrustPilot lige har givet en vanvittigt dårlig anmeldelse til SurfTown, kun har givet to andre anmeldelser - begge topkarakterer - og begge til Oskars projekter. Ydermere er der kun 2 andre brugere, der har givet gode karakterer til Oskar's UngNyt - (der ellers ville have en ekstremt lunken karakter) begge kan via Google tilknyttes hans navn). Not cool, dude.

Edit: Oskar, jeg går ud fra at det er dig, der har givet mig en enkelt stjerne ud af 5 for dette indlæg - og lad mig da straks takke dig, for modsat trustpilot er én stjerne på Amino udtryk for at man kan li' indlægget og forfatteren får Karma. Så tak ;-)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Folmann:
Jeg har mine ting i orden, og derfor vil jeg gerne offentliggøre supportsagerne - vil du venligst bekræfte at det er i orden?

Tja, sandhedens time, Oscar.

 

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)