Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler mentor, hvordan?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Hvis man knækker nøden med at sælge dagligvarer på nettet tror jeg der er et stort behov for det og altså muligheden for en rigtig god forretning.

Generelt skal du sørge for at sammensætte en gruppe der kan de ting som du ikke selv er ekspert i - salg, markedsføring, finansiering, indkøb, logistik osv.

Måske kan jeg hjælpe dig videre? Jeg har næsten 20 års erfaring med strategi-udvikling, salg og markedsføring fra dagligvarebranchen, både hos mærkevareleverandører og hos kæderne, og nu har jeg min egen virksomhed. Jeg løser salgs- og marketingopgaver på freelance-basis og laver også lidt bestyrelsesarbejde. Her i efteråret har jeg tilfældigvis beskæftiget mig lidt med netsalg af dagligvarer, så jeg er allerede lidt inde i udfordringerne.

Hvis du er interesseret i at tale videre så ring eller skriv - det er selvfølgelig helt uforpligtende. Mine kontaktdata finder du på www.myremarketing.dk.

Held og lykke med projektet!

Lars

 

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Se ind på min profil, her kan du se hvad jeg beskæftiger mig med. Herefter er du velkommen til at kontakt mig på tlf 29924519 eller sende mig en mail på bv@park-o-design.dk  og fortælle mig lidt dybere om hvad dtr er du overvejer.

Herefter kan vi jo afgøre om vi skal mødes for nærmere kontakt. Det er af væsentlig betydning, at kemien er i orden mellem de mennesker du skal samarbejde med.

Med venlig hilsen

Bertil Vrou Thomsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Du er yderst seriøs og bevidst om, hvad der skal til at skabe en unik virksomhed - det kommer til at gå dig godt Wink

Held og lykke

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Bogense
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibritt

Tak for snakken forleden, og tak for dine venlige ord. Jeg tror også på stor succes med den nye forretning, det skal nok lykkedes med de rigtige mentorer og partnere.

Held og lykke til dig også, vi snakkes ved.

Mvh

Anders

Fra Bogense
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

 

Jeg er i gang med at gennemgå listen, og så snart jeg finder ud af at lave en annonce selv kommer den også.

Tak for hjælpen.

Mvh

Anders 

Fra Bogense
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertil

Tak for dit svar, jeg vender tilbage til dig snart så vi kan tage en fornuftig snak og jeg kan sætte dig rigtigt ind i mine tanker. Som du skriver er det meget vigtigt at kemien er der, ellers tror jeg det er dømt til fiasko inden for kort tid.

Jeg kommer tilbage.

Mvh

Anders

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)