Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Database til kundestyring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense SØ
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler et databaseprogram til kundestyring, pt. har jeg bestilt Mamut, så den er en mulighed, men findes der andre, gerne gratis eller meget billige.

Det skal kunne følgende:

kunder med kontaktoplysninger + reg. om de har købt eller kun fået tilbud og evt. til hvad pris.

Det er ikke de store krav, men det skal være brugervenligt.

Håber der er en der kender et godt program.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Vi bruger http://highrisehq.com/ som alle medarbejder kan registrere al korrespondance med kunder, tilbud og opgaver som f.eks hvornår skal de følge op på et tilbud. Meget enkelt online system, måske er det noget i den stil du leder efter. Det er vist noget med en 30 dag gratis prøveperiode.

Held og lykke med at finde det rette system.

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Kan varmt anbefale SugarCRM, det er gratis og meget omfattende. Løsningen er desuden Software As a Service, så du skal ikke engang betale for hosting eller selv have hardware. 

Vokser du ind i mere komplekse behov, eksempelvis avanceret projektstyring kan du opgradere til en kommerciel version som bestemt er til at betale.

mvh.
Søren

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil klart anbefale vtiger. Super let at bruge og det kan integreres med outlook, således aftaler kan distribueres ud til de sælgere der skal holde kontakten. Programmet er gratis, men kræver en smule opsætning inden det kører. Jeg kan evt. hjælpe med opsætningen, hvis valget falder på vtiger.

 

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg anbefaler Mamut Iværksætter pakken som er gratis http://www.mamut.com/dk/iverksetter/

Den har udover styring af dine kontakter og deres staminfo også mulighed for at opbygge forretningsplan, online spørgeskema, ordre faktura.

Du bestiller pakken og så kommer den med posten og hvis det dækker dine behov har du ikke betalt noget :-) Det er en standardløsning og der er lagt vægt på brugervenlighed.

Prøv selv.

Jaykay

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede i slutningen af 2007 Iværksætterpakken fra Mamut, men det lykkedes mig aldrig at få den til at køre ordentligt. Deres service var sådan set god nok, de svarede på mine supportspørgsmål, men programmet brød ned engang i mellem. Og det både på min desktop og notebook pc.

Så det blev til Summa Summarum til regnskab, og SugarSRM (som også er nævnt ovenfor) til kundehåndtering.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale Outlook 2007 Business Contact Manager. Det følger med den store Outlook, så hvis du allerede har investeret i det program så har du også automatisk et program der kan alt det du efterspørger og meget mere til.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)