Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino kun for folk med forstand på internet???

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

 

Jeg prøver at danne mig et billede af alle jer som bruger Amino. Mit førstehåndsindtryk er ,at der måske bliver stillet flere spørgsmål end der bilver svaret i dette forum. Ja...Det virker mig lidt dødt. Hvor mange aktive brugere er der f.eks om dagen?  Desuden kan jeg fornemme, at Amino hovedsagligt er et forum for iværksættere som har forstand på internettet og som 1. prioritet markedsfører sig igennem...

Er dette helt ved siden af?

 

 

 

 

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 06:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Jeg prøver at danne mig et billede af alle jer som bruger Amino. Mit førstehåndsindtryk er ,at der måske bliver stillet flere spørgsmål end der bilver svaret i dette forum. Ja...Det virker mig lidt dødt. Hvor mange aktive brugere er der f.eks om dagen?  Desuden kan jeg fornemme, at Amino hovedsagligt er et forum for iværksættere som har forstand på internettet og som 1. prioritet markedsfører sig igennem...

Er dette helt ved siden af?

Både og jeg har da set eksempler på erhvervsdrivende der efterspørger hjælp til regnskab, problemer med fyring af ansatte og sådan kunne jeg fortsætte i den dur.

F.eks. fylder bogholderi, told, skat og moms væsentligt med ca. 22.000 indlæg.

Men når der er et onlineforum, hvor erhvervsdrivende, som har eller efterspørger disse kompetencer, er det da meget naturligt, at det fylder så meget som det gør.

Hvilket firma idag, vil f.eks. kunne undvære en hjemmeside ? Det er jo reelt en del af din markedsføring og indgår ligeså naturligt som brevpapir, og visitkort.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

> Ja...Det virker mig lidt dødt.

Du skal huske at åbne øjnene når du browser - ellers kan det der Internet-noget godt virke lidt dødt og kedeligt :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør nok gøre lidt mere selv for at undersøge om det er sandt eller ej, i stedet for bare at skrive et indlæg. Tror ikke der er mange der gider overbevise dig om det ene eller det andet, jeg gør ikke ihvertfald

 

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> Ja...Det virker mig lidt dødt.

Du skal huske at åbne øjnene når du browser - ellers kan det der Internet-noget godt virke lidt dødt og kedeligt :)

:-))))

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg nu ikke rigtigt... Jeg har både et vagt- og et rengøringsfirma, så det har da ikke så meget med IT at gøre Confused...

Hvis du synes det er lidt dødt, så er der hermed en invitation til at sætte lidt liv i kludene herinde Wink

Dbh
Ania

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Hej alle,

 

Jeg prøver at danne mig et billede af alle jer som bruger Amino. Mit førstehåndsindtryk er ,at der måske bliver stillet flere spørgsmål end der bilver svaret i dette forum. Ja...Det virker mig lidt dødt. Hvor mange aktive brugere er der f.eks om dagen?  Desuden kan jeg fornemme, at Amino hovedsagligt er et forum for iværksættere som har forstand på internettet og som 1. prioritet markedsfører sig igennem...

Er dette helt ved siden af?

Hej

Først så er det nemt og billigt at lave hjemmesider, Og kræver ikke den store invistering, hvorfor jeg tror at det er grunden til at denne katogori af firma'er er over representeret. Og det kommer også som en naturlig udvikling for dem at bruge nettet som deres markeds plads. Og specielt til folk der lige er startet op i andre brancher.

Problemet med amino, er bla. at mange som starter op som håndværker eller mindre produktions firma'er har en kundegruppe at starte op på, og derfor er de ikke så afhængig af at skulle søge andre markeds andele. Ligesom vi andre der blev opfordret til at starte op, for så at finde ud af at de folk som ville flytte produktionen, ikke havde bemyndigelse til det.

Men mange iværksætter er også snydt ind i netværksgrupper, Hvor de skal holde møder og sparring med hinanden for opmod 20K om året, Og så skal de selv betale deres kaffeSurprise, har selv været til et par intruduktions møder. Og her  tegner der sig samme billed, netop at det primært er internet basere firmaer. som der er der. Og dette kan jeg ikke bruge til noget.

MvH

Kenneth

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy,

Der bliver stillet utrolig mange spørgsmål på Amino - og det er helt klart mit indtryk at de fleste også bliver besvaret. Jeg vil ikke kalde det et dødt forum - vil strække det til at det i perioder kan være mere eller mindre interessant  afhængig af ens interesser. Men huske at der er brugerne der skaber et forum og ikke omvendt.

Internetfolket er måske i overtal men det kan vel ikke overraske, at starte op på internettet er billigere end opstart af en fysisk virksomhed. Selv vil jeg sige at tilhøre "internetfolket" på Amino, men hold da kæft hvor har jeg lært meget bare ved at følge deres debat, besøge deres hjemmesider mv. - og ikke mindst fået lov at stille dumme spørgsmål, som alle er blevet besvaret med pæn overbærenhed.

Tag bolden Tommy og deltag så vil du opdage at der er masse af liv og inspiration at hente på Amino.

Henrik

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Mit førstehåndsindtryk er ,at der måske bliver stillet flere spørgsmål end der bilver svaret i dette forum. Ja...Det virker mig lidt dødt. Hvor mange aktive brugere er der f.eks om dagen? 

Er dette helt ved siden af?

Bare denne tråd viser tydeligt at ja, det er du. Hvis emnet er interessant vælter det ind med svar på "No time". Og i det hele tage finder du sjældent spørgsmål der ikke har 10-20 svar.

 

Tommy:

Desuden kan jeg fornemme, at Amino hovedsagligt er et forum for iværksættere som har forstand på internettet og som 1. prioritet markedsfører sig igennem...

Er dette helt ved siden af?

Ja, det er det.

Der er mange, mange faggrupper herinde. Jeg har ikke Amino som min 1. prioritet i min markedsføring, langt fra, men jeg synes, at det er hyggeligt at "snakke" med nogen, der forstår hvad jeg siger, fordi flere herinde har en baggrund og en tankegang som min egen.

Jeg ser mere Amino som et spejl af det, der sker i samfundet.

Et Internettet "Hot" ude i samfundet, så er det jo naturligt, at det også er det i et Internet medie som Amino.

Jeg læste Søndagsavisen for første gang i 3/4 år. Jeg synes, at det jeg så her var et meget godt spejl af det der sker for tiden.

Avisen er en skygge af sig selv i forhold til for 1 år siden. Jeg vurderer, at min udgave er skrumpet til  en fjerdel i antal sider - og på stort set alle sider var tydelige henvisninger til internetadresser.  

Venlig hilsen,
Christian

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dødt forum. HA ha... Den var go' Big Smile

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)