Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør vi galt?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Kan i fortælle os hvad vi gør galt?

Vores shop forside, som vi har søgemaskineoptimeret på aggressivt, vises slet ikke på google, hvorimod en af vores vigtige undersider ligger på side 8 på vores vigtigste ord.

Vi har gjort meget ud af intern linkstruktur, eksterne links (tilmelding til kataloger), H1-H6, metatag titles, og descriptions, samt en kundevenlig tekst.

Vores vigtige underside kan ses her:

http://www.erotikoasen.dk/shop/sexlegetoej-til-par-6s.html

Vores forside kan ses her:

http://www.erotikoasen.dk/shop/frontpage.html

Al hjælp, og svar på disse spørgsmål er yderst værdsat.

Mvh.

Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke søgeord?

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Søgeordet er sexlegetøj.

På forhånd tak for din hjælp.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af at sige det, men I dukker ikke op på de første fem sider hos mig, når jeg søger på Sexlegetøj!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud på hvad der er galt, er at søgeordsdensiteten på sexlegetøj er Alt for høj. Derfor opfanger google det som snyd, hvilken den bestemt ikke kan li.

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert.

 

Det er netop det, vi er ikke at finde på de første 5 sider som vi har været før, nu er vores undersider højere rangeret end vores forside.

I forhold til det som du siger, kan jeg oplyse at ved en søgning på billigt sexlegetøj ligger vi 5-6 på side 1, hvorfor jeg ikke forstår at vi er helt uden for googles synsfelt når det kommer til søgning på ordet sexlegetøj.

 

Mvh.

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

På min Google ligger i på side 2 med billig sexlegetøj. Mystisk. Men ordet billig sexlegetøj er ikke så overeksponeret, og knap så meget konkurrence på Google. Jeg vil nu alligevel prøve at skære ned på antallet af ord for sexlegetøj, og varriere ordvalget lidt. I kan sagtens sætte nogle flere søgeord på uden, at det skader - snare tværtimod vil jeg tro. Nu er jeg ikke så god til ord indefor den kategori, men prøv at specificere fem-seks ord i vil søges på i stedet for kun 1, som - jeg tror - i har for mange af.

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det hjælpe noget at bruge synonymer, og eventuelt dele ordet  i 2 visse steder?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne man sagtens. Tænk på hvad folk søger på - brug bl.a. Google Insight til at finde ud af, hvad folk rent faktisk søger på. Så ved I hvor i skal gøre indsatsen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Der er kun to andre sites der har valgt at linke til jeres (ifølge Yahoo). Derfor vil i aldrig komme til at ranke på hel eller halv-konkurrenceprægede søgeord på Google. Medmindre i altså sørger for at andre sites begynder at linke til jer. Jeres underside ranker højest fordi søgeordet indgår i URL'en og derfor alt andet lige er mere relevant.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)