Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel omkring KBH

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kommer jo helt an på hvad du skal have opbevaret, om det er vaskemaskiner eller papirclips.

René

Venligst

René Buch

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tekstil varer, hvor lageret også skal stå for forsendelse og vare modtagelse

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Venligst

René Buch

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jevo,

Jeg kan måske hjælpe dig, men har lige et par spørgsmål.
Så hvis du vil sende mig dine kontakt detaljer på mail jan@alpi.dk.

Vh. Jan
www.alpi.dk

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jevo.

Vi i AB transport kan sagtens hjælpe dig vi ligger i Hvidovre, du kan kontakte os på 29290203 eller info@abtrans.dk

Mvh Michael

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jevo

Jeg laver desværre ikke offentlige referencer af mine kunder. - Men jeg er bevidst om mange der kan stå inde for os i City Self Storage Skovlunde.

Dog har en enkelt af mine kunder skrevet herinde under et af mine tidligere indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/47916.aspx

Jeg kan varmt anbefale dig at tage imod vores hjælp, så du både sikrer dig den billigeste pris samt den højeste kundeservice. Vi har nemlig Prisgaranti! Der sikrer dig den billigeste pris på markedet. Finder du et lagerhotel med billigere priser en vores slår vi 10% af deres pris. Så længe det er et lign. produkt. Forstået på den måde, at hvis din onkels bror lige har 20 m2 til 100,- kr. Så er det ikke et tilbud jeg matcher... :o)

 Vi har i øjeblikket godt 150 firmaer som kunder, og derfor også en vis ekspertise på området.

Det vi lægger mest vægt på hos os, er at du og dit produkt får en samlet pakke, ikke blot et rum, men en aftale der også gavner dig. Blandt andet også med vores netværk.

På vareleverancer var vores eneste rigtige konkurrent før i tiden Shurgaard, men de har begrænset deres udbud af serviceydelser til erhversfolk, og fokuserer nu mere direkte på det private marked, og vi har i stor grad her i første kvartal overtaget mange af deres tidligere kunder.

Jeg kan dog nævne tidligere kunder som: ToyRus, Hamley's, Magasin, Jydsk Sengetøjslager - Som har brugt os i højsæsoner.

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)