Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på skilte?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er.

Jeg skal have lavet 2 skilte til mit firma. Det ene skal være ca. 15 x 40 cm og hænge nedenunder et eksisterende skilt på vores husfacade. Derfor er det nye skilt nødt til at have samme specifikationer som det eksisterende. Det skal laves som en 3 mm aluminiumsplade, monteret med dobbelttape på en underlagsplade, der kan skrues ind i væggen, således at synlige skruer undgås. Pladen skal være hvidlakeret, hvorpå der skal stå "slanke-klinikken" og "rygestop-klinikken". Til sidst lakeret med klar lak.

Det andet skilt skal måle 30-40 cm og må gerne være en billigere løsning end ovenstående. Det skal ophænges i hovedgaden, hvorfor det gerne må være let at rengøre i tilfælde af grafitti . Der skal være logo, noget tekst samt en vejviser-pil.

Er der nogle af Jer, der kan anbefale nogle gode og billige folk til løsningen af opgaven, eller kan I selv klare den?

Håber på et godt tilbud
Anja Grumstrup



Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej Anja,

Skilte er noget vi bl.a. laver i MediaMouse.

I stedet for en aluminiumsplade vil jeg dog foreslå dig at det laves som 2 x 1,5 mm. acryl da materialet altså holder betydeligt bedre. Fidusen med de 2 x 1,5 mm. vil så netop være at skruehovederne kan sidde inde imellem.  Hvis der benyttes acryl og selve skiltes motiv bygges op af blank folie, så behøver det ikke efterfølgende klarlak - det er blankt i sig selv. Endvidere vil klarlak perle af folien.

Hvad angår det andet skilt til hovedgaden, så er der mange forskellige måde at gøre det "anti-grafitti". En måde er at benytte en overflade som spraymaling og tush har svært ved at binde på - f.eks. glas (man vil selvfølgelig benytte hærdet glas, så det ikke lige er til at smadre). En anden metode er at bygge skiltet op på bagsiden af en gennemsigtig plade (f.eks. plexiglas eller acryl) og så sætte en tynd grafitti-folie på forsiden. Det vil sige at alt så som maling m.m. kun kommer på grafitti-folien. Såfremt der så bliver malet eller tegnet på skiltet, så er det blot at pille grafitti-folien af og sætte en ny på.

Hvis du er interesseret i at høre mere om de forskellige muligheder vi tilbyder inden for skiltning, så er du meget velkommen til at smide en email af sted til mig eller ringe til mig på 22 72 66 72.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg kan anbefale et firma, som jeg ofte bruger: SignCreation

Det skader jo aldrig at få flere tilbud...

 

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har lige fået lavet vores skilte hos Ideskilte i Horsens, Hvilket vi er tilfredse med.
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper.

Vil man ikke kunne se forskel på de 2 skilte, hvis det ene er lavet af aluminium og det andet af acryl? Nu er det eksisterende jo tykkere end de 3 mm, da det jo er limet til en underlagsplade.

Har du en idé om, hvad de 2 skilte vil koste?

Vi skal også have lavet en bunke brochurer - er det også en opgave I kan løse?

Og tak til jer andre for jeres anbefalinger.


Nyd sommervejret
Anja



Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej Anja,

Du skal blot måle ved tykkelsen skal være på skiltet - så laver vi det i den tykkelse. Hvis f.eks. skiltet skal være i 5 mm. og skruerne stadig skal være gemte, så kan vi f.eks. bruge en 2 mm. og en 3 mm. plade, hvor skruerne så bliver gemt imellem. Derved bliver den samlede tykkelse på skiltet 5 mm.

Prisen kommer an på størrelsen, tykkelsen og hvor mange farver trykket skal være med. Som et eksempel kan jeg fortælle at er klassisk kvadratisk parkeringsskilt på 15 x 25 cm. med en tykkelse på 3 mm. og 2-farvet tryk (lysægte i minimum 6 år) og 4 skruehuller koster fra omkring 200 kr. alt afhængigt af hvor færdigt logo-materiale m.m. er.

Men hvis du sender mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk , og lige skriver hvad der konkret skal stå på skiltet, hvor tykt det skal være og eventuelt også vedhæfter logoet, så skal jeg nok regne en pris ud til dig.
Vores leveringstid på sådan et skilt ligger på ca. en uge.

Hvad angår brochurene, så er det også noget vi laver. Vi er jo et grafisk produktionshus (og mus?)  som dækker ret bredt. Når det drejer sig om tryksager, så trykker vi både med offset- og digital-tryk. Så der er lidt at vælge imellem hvad angår tryk-teknik. Valget afhænger så primært af oplaget og kvaliteten, men også papirtykkelsen samt efterbehandlingen. Hvis du skriver i en email hvad det er du vil have trykt, så kan jeg give dig nogle forslag og priser.

I lige måde - nu tyder det jo på at blive rigtig lækkert vejr fredag, lørdag og søndag. Men min kone har også fødselsdag på fredag, så det er nok derfor - det mener hun ihvertfald selv....

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)