Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave min hjemmeside fed og billig?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har planer om opstart af en hjmmeside hvor der tilbydes webcamshows, tlfsex og den slags.

Den skal have login side for pigerne. her skal de kunne logge ind i chatten hvor webcamet og kundecamet skal kunne slåes til og fra. De skal kunne se hvor længe de har været online i ugen (da de skal være på min. 10 timer) Desuden skal jeg kunne skrive nyheder som kun pigerne kan se, og de skal selvfølgelig kunne følge med i hvad de tjener.

Jeg (admin) skal have adgang til pigernes konto. det er mig der opretter dem når de starter og sætter beskrivelse billeder osv. ind. Jeg skal kunne sætte de ydelsr ind som pigerne ønsker at sælge. idtjening til pigerne og siden, chathistorik på pigerne.

siden skal desuden have en ban funktion, og selvfølgelig fed design.

Skriv endelig med en masse tilbud ;)

 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er "billigt" i dine øjne? jeg kan da godt lave et tilbud til dig på det. Men det kommer helt an på i hvilket prisleje vi snakker om

Alternativt ved jeg at der findes premade scripts der ude der har alle de funktioner i sig til en 500-1000USD men så skal du selv igang med at oversætte

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har absolut ingen anelse hvad prisen ligger i. En kammerat tilbød at lave den for 7000 kr. har du en idé?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, jeg vil mene at 7000 kr. det er en okay pris.


Tror ikke der er mange der laver det billigere, da man skal igang med en ordenlig omgang, streaming, og flash.

Tror ikke i kan bruge Ustream, eller andre ting, så det er ret billigt, hvis han selv laver det.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MFC

 

Har send dig en PB

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jo gerne væe en god hjemmeside... og den skal sikkert have nogle funktioner som jeg ikke lige har tænkt på :)

Kan du evt. anbefale en af de premad scribts?

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du maa gerne sende mig en mail paa bratsch@ofir.dk

MVH Adam

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MFC:

Jeg har absolut ingen anelse hvad prisen ligger i. En kammerat tilbød at lave den for 7000 kr. har du en idé?

Slå til med det samme! Det er et røverkøb (men tror nok desværre også kvaliteten bliver derefter så).

 

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vr jo det jeg tænkte. Han har lavet en webshop til mig før, og den fik faktisk meget kritik. så derfor ville jeg gerne høre om jeg kunne få et god tilbud fra en god og erfaren (selvfølgelig med ordentlig kvalitet) ;)

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil aldrig kunne få noget af værdi for 7000kr, men du er velkommen til at skrive til mig på thomas@aboutweb.dk så skal jeg nok komme med et tilbud til dig, også mht hostingen af det

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)