Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En konto online - kroner eller points??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg går og arbejder lidt på et nyt online projekt. Til det projekt skal de tilmeldte i systemet, kunne have en konto - som de kan købe service (online på siden) med. Jeg har tænkt lidt på dankort betaling - men en ting jeg er i tvivl om, det er hvordan man håndterer sådan en konto.

Hvis det bliver kroner de kan indsætte på deres konto, og købe service for - skal de så have den mulighed at få pengene udbetalt igen, hvis de ikke vil være tilmeldte mere fx... Jeg har også tænkt på at gøre det sådan, at folk ikke kan sætte direkte penge ind på kontoen - men isstedet købe points, som så bliver indsat på ens konto - hvorefter man kan bruge dem på siden.

Grunden til at jeg ikke ønsker at folk kan få udbetalt det de indsætter på kontoen, er at jeg ikke ønsker alt det administration med at sende penge frem og tilbage.

Ser meget frem til at høre fra nogle kloge mennesker, og sig endelig til hvis i har andre forslag.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er dårligt at deres indestående skal stå i kroner, da dette kan give nogle juridiske problemer.

 

Men om du kalder det point eller Bongotrommer, kan sådan set være ligemeget :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt om både i Danmark

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de to svar indtil videre.. tror også det er points vi vil tage, så vi ikke får alt det besvær med pengene tilbage osv??

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)