Hej Aminoer Jeg er havnet i den situation, at jeg har leveret et produkt til en kunde, som ikke har betalt. Betalingsfristen er for laengst overskredet, og de foerste efter dette hvor jeg ringede og proevede at faa betalingen hjem, blev jeg loejet overfor hver gang. Enten havde han betalt, hvor han saa naeste gang jeg ringede ikke alligevel havde betalt, eller han havde sendt mig kvitteringen for betalingen osv osv. Naar jeg nu proever at ringe tager han slet ikke telefonen. Jeg proever at kontakte ham via hans hjemmeside, og han svarer ikke. Jeg sender sms'er - ogsaa uden resultat. Der er dog det ved det, at jeg hver dag ser ham her paa Amino. Han skriver indlaeg og svarer paa indlaeg hver evig eneste dag. Hvordan skal jeg gribe det her an? Hvordan skal jeg faa betalingen hjem? MVH Adam |
3 rykkere med 10 dage imellem og til sidst sende den til inkasso. Gøre opmærksom på det i rykkerne.
Øv, øv, øv, hvor er det træls at være i sådan en situation. Men om kunden er på Amino eller ej, gør ham jo ikke bedre end andre dårlige kunder.