Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

daarlig betaler - men aktiv paa amino

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fuldkommen ret Hans, men desværre forkommer det hele tiden. Personligt synes jeg, at folk som bevist ikke betaler mangler respekt for de firmaer som de handler med. Jeg ved godt at firmaer / kunder kan komme i situationer, hvor likviditeten ikke er tilstrækkelig til at kunne betale alle kreditorer. Men her kan firmaet eller kunden ringe til leverandøreren og få en dialog eller en betalingsaftale. Det er da i kunden interesse ikke at ryge i RKI ( i værste fald) og i firmaets interesse ikke at skulle afskrive pengene som tab.

Det er meget træls at du har dårlig erfaringer med folk herfra Amino, men heldigvis er fleretallet herinde gode og ærlige folk.

Med venlig hilsen

KSN

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nåmen - hvad gør man så?
Jeg har forebygget.
Jeg har gennemgået mine dårlige betalere og fundet en række fællestræk, som jeg inde i mit hoved har stykket sammen til en risikoprofil.
Når jeg har første kontakt med en risikokunde skærper jeg min opmærksomhed og sørger for at placere den først milepæl (og dermed den første betaling) tidligt i forløbet. På den måde når de dårlige betalere kun at komme til at skylde ganske lidt. Og når de har vist deres betalingsevne og -vilje, kan man jo altid give dem lempeligere vilkår.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

-- det er en god ide... vi går skridtet videre, og kræver altid depoteri alle sager, fx. 4500 eller 6500 på forhånd, herefter afregner vi fortløbende... debitorer opstår dog i de hastesager, hvor dette ikke er praktisk muligt, og i de sager, der kun skal koste 1245 kr... hvilket er dte mest underlige...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi oplever det også på Amino. Vi har folk der har købt annoncer, eller har handlet virksomheder på Virksomhedsbørsen, som er totalt kolde i røven og bare ikke vil betale. De tror, at fordi at beløbet er småt, eller vi er små, så kan de bare undlade at betale og så sker der ikke mere.
Er folk ærlige og er kommet i problemer, så vil vi altid være til at snakke med, men er folk kyniske og ligeglade, så buttfucker vi dem langt ind i helvede og jeg er pisse ligeglad om det er 20 kr. eller 20.000 kr. vi går efter struben og det skulle ikke røre mig det mindste at hænge dem ud offentligt!

Dbh Martin

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
og det skulle ikke røre mig det mindste at hænge dem ud offentligt!

Man skal bare lige tænke på, hvordan man selv kommer til at se ud i den situation.

mvh Hans

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
vi går efter struben og det skulle ikke røre mig det mindste at hænge dem ud offentligt!

Men Martin, alligevel har du valgt at slette tråde, hvor andre  her på Amino er blevet snydt af medaminoer?

Henrik

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
buttfucker vi dem langt ind i helvede

Hvem får i til det - rent fysisk... Devil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Martin Thorborg:
og det skulle ikke røre mig det mindste at hænge dem ud offentligt!

Man skal bare lige tænke på, hvordan man selv kommer til at se ud i den situation.

mvh Hans

Det må være et fint eksempel på jyden kontra kjøwenhavnerens umiddelbare holdning til en sådan sag ... Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

han er ikke københavner, han er da amerikaner... Drinks

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

 

Men Martin, alligevel har du valgt at slette tråde, hvor andre  her på Amino er blevet snydt af medaminoer?

Det er fordi Amino ikke skal bruges som gabestok. Det kan man bruge sin egen hjemmeside til eller forummer der er beregnet til det. :-)

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)