Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

daarlig betaler - men aktiv paa amino

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Advokat Jacob Tøjner - www.ditselskab.dk:

han er ikke københavner, han er da amerikaner... Drinks

som har skabt sig en bi-indtægt på home videos til www.redtube.com , så kan skylderne også arbejde gælden af den vej Stick out tongue

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Martin Thorborg:
og det skulle ikke røre mig det mindste at hænge dem ud offentligt!

Man skal bare lige tænke på, hvordan man selv kommer til at se ud i den situation.

mvh Hans

Jo, det er klart en faktor man skal have med i sine "beregninger" men pisser man mig nok op af ryggen, så er det det værd for mig.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke lige læst samtlige indlæg..

Men jeg vil helt klart sige der er to ting du skal gøre.

Sende ham rykkere med gebyrer, og dernæst inkasso. Du kan finde inkasso på www.HentTilbud.dk og få et gratis tilbud der.

Derefter så oplys hans navn her på Amino. Så ryger hans omdømme, og det skal nok få ham til at betale, eller tænke sig om næste gang. Han vil i hvert fald brænde sig på fingrene.

Dbh. Yngvi

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg glæder mig mere og mere over at der ikke findes små debitor i mine projekter.

Jeg er helt fri for alt det bøvle med at få penge hjem.

Venligst René

Edit: Jeg glæder mig i den grad over den kontante tilgang Martin har til fidusmagerne, tror faktisk jeg ville gøre det samme hvis jeg skulle få det behov en dag.

Venligst

René Buch

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:

Martin Thorborg:
og det skulle ikke røre mig det mindste at hænge dem ud offentligt!

Man skal bare lige tænke på, hvordan man selv kommer til at se ud i den situation.

mvh Hans


Hej Hans

Jeg er helt enig, men nogle gange er det bare en stor personlig tilredsstillelse, at se en person der fucker dig og tror det bare er noget de kan gøre, sidde tilbage med store problemer. Jeg ved det er primitivt, men sådan er det.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Martin Thorborg:
vi går efter struben og det skulle ikke røre mig det mindste at hænge dem ud offentligt!

Men Martin, alligevel har du valgt at slette tråde, hvor andre  her på Amino er blevet snydt af medaminoer?

Henrik

Jeg har selv brugt Amino til den slags før i tiden og mange andre gjorde det samme. Men det gav alt for mange juridiske og etiske problemer, så det droppede jeg. Så nu må man gøre det på sin egen hjemmeside.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Advokat Jacob Tøjner - www.ditselskab.dk:

Martin Thorborg:
buttfucker vi dem langt ind i helvede

Hvem får i til det - rent fysisk... Devil

Vi har et incasso selskab som tager sig af det, jeg kan ikke huske hvem det er, men spørg Nicolai.
Vi har lige haft en større sag hvor vi måtte sætte en advokat på, men det kostede os så mange penge at det var til at grine af.
Så tag du en snak med Nicolai om du skal have den slags opgaver i fremtiden :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Den værste er én, som har grinet min bogholder lige op i hovedet i telefonen og sagtl: "Du ved jo godt, at det ikke kan betale sig at forsøge at inddrive så lille et beløb!" - Han er på vej i RKI.

Det er til gengæld god stil! Det er muligt, det koster dig mere, end hvad du får ind, men kan redde andre fra at ende i samme situation. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke helt følge den der holdning med at der er forskel på, om folk bevidst ikke v i l betale eller om de ikke k a n betale..
For mig er forskellen den samme - ingen penge i kassen!

Jeg gider slet ikke bruge min tid på at jagte hver enkelt dårlige betaler eller skrive om dem på nettet..
I ét enkelt tilfælde blev vi offer for en stor-svindler som virkeligt har snydt rigtigt mange mennesker, både fra amino og andre steder og i det tilfælde har jeg svaret på indlæg om personen, da én spurgte, om andre var blevet snydt af ham..
Bortset fra denne konkrete situation kunne jeg aldrig nogensinde drømme om at hænge nogen ud på nettet, fordi jeg synes (lidt som Hans), at det siger lige så meget om mig, som det siger om personen.. og hvis personen virkelig er kold i røven, skal han da ikke have den glæde at kunne tro, at jeg ligger søvnløs for hans skyld.

Måske jeg er ved at være hærdet, fordi vi har så mange små-beløb ude at hænge, og rigtigt mange debitorer, så bliver man vant til det :-S

Når jeg læser indlæg på nettet, hvor nogen bliver hængt ud, kan jeg ikke lade være med at tænke "hvad med dig selv".. Er det fx et hjemmeside design som ikke betales, ville jeg tænke, at måske var det fordi de var uenige, måske designet ikke blev som det skulle osv. Og så ville jeg nok holde mig fra at købe varer fra begge involverede partnere, for en sikkerheds skyld.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Så tag du en snak med Nicolai om du skal have den slags opgaver i fremtiden :-)

Det har jeg gjort, men direktøren er jo travlt optaget... men du kunne jo skubbe ham ind i debatten Angel

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)