Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God og professionel tøj producent i Moldova www.sydine.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en nyhed for alle der søger en stabil og professionel systue og producent til bl.a. tøj, sengetøj, håndarbejde, strik, hækling, og meget mere, kig på www.sydine.com for mere info.

sydine er en mindre dansk-moldavisk systue og producent, ejet af Rodica Nunu-Betak. Rodica er uddannet tøjdesigner med et 5-årigt speciale i industrielt tøjdesign og produktion fra det tekniske universitet i Chisinau, Moldova. Rodica er gift med Bo Bent Betak, som er uddannet fotograf og webgrafisk designer. Sammen har de sønnen Marius på 3. Rodica er daglig leder af systuen.

Ring gerne til Rodica på Dansk telefon nummer 3699 2141 for mere info om os og vi giver dig gerne et godt og professionel tilbud og alternativ til Kina- også i forhold til prisen.

De bedste hilsner                                                                                                                                                       sydine produktion - Moldova

                        

Fra København Ø
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Mit navn er Puya Alaei, og jeg i gang med at opstarte mit eget tøjmærke. 

Mit problem pt er, at jeg mangler en stabil leverandør som kan stå indenfor produktet, og jeg faldt over dit svar inde på en debat omkring du sagtens kan hjælpe med evt producent, hvis du får tid ville jeg med glæde høre fra dig, jeg kan kontaktes på vincentmathews88@gmail.com, eller herinde..

Tak for tiden! 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)