Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bil anlæg produkter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er ny her inde og havde ikke nogen ide om hvor jeg skulle smide dettte indlæg, så hvis det er helt forkert så kan det vel flyttes?

Har tænkt mig at starte en lille internet biks med det diverse bil radio udstyr. Er helt ny inden for iværksætter, så ved ikke lige hvordan jeg skal få fat i nogle produkter. Skal vel have fat i leverendøren som så kan sælge mig noget.

Håber i kan henvise mig til nogle?

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja god ide at få fat i nogle varer. Men så skal du også have fat i nogle kunder.

Så hænger din ide vel sammen ?

Dansk Biludstyr i nærheden af Århus, Jylland du ved, kan nok hjælpe dig.

Held og lykke

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen, men tænker mere på en levenrandør, som kun sælger til andre virksomheder.

Jeg vil have varer til konkurrence dygtige priser så jeg kan komme ind på markedet. Dansk Biludstyr som du henviser mig til ser udemærket ud, problemet er bare at de selv sælger til private, så får jeg nok svært ved at konkurrer med deres priser

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

dansk biludstyr er en grossistvirksomhed ellers prøv special autotrading i Espergærde - også engros.

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget lidt på dem her, http://www.biludstyr.dk/

men hvis nu de gerne vil have mig som kunde, må jeg så sælge deres produkter videre til en lavere pris hvis det kan lade sig gøre? Kan jo se at de også har en webshop, samtidig med det har noget til erhverv..

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,    Jeg har udviklet et  produkt til bilcabiner , det er patenteret i danmark.  og godkendt  til patentering i hele verden , (137 lande )Der er positiv respons fra mange aktører med markedskendskab på produktet - men jeg ønsker delvist eventuelt helt at afhænde produktet, da jeg har andet arbejde og ikke har kendskab til markedsføring. l.johansen

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)