Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed

Side 3 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 1:16:52 AM Forfatter: Flempa
Min bedste aminoven Hans



Vi skal ikke være bedstevenner, Flempa - så giver du mig jo bare en telefon, som jeg ikke vil have.

 

Det er dejligt, at der endelig er en MLM-person, som står ved, at pyramiden er det væsentlige. Normalt skal man høre på en masse crap om, hvor godt produktet er. Men hvis pyramiden skaber indtægten, må der jo også være nogen i bunden, som betaler. Jeg gætter på, at det koster lidt at blive forhandler - mon ikke de penge overstiger eller matcher indtægterne fra telefonien? Og hvis de gør - hvad er da forskellen på denne forretning og et pyramidespil?

Jeg har dog ingen forhåbning om, at det skal lykkes mig at forklare dig forskellen på MLM og rigtig selvstændig virksomhed.

 

Vi har lyttet til hinanden, Flempa.

Jeg er ikke blevet klogere, og du er nok heller ikke.

Men  måske kan nogen, som er uvidende om MLM-systemernes lyksaligheder komme forbi og blive det, og så er natten ikke helt spildt.

 

mvh Hans

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 1:09:09 AM
Forfatter: Flempa

Dejligt med en tilfredse kunde til at starte med

Jeg har ikke tilkendegivet, at jeg er en tilfredskunde.

Faktisk er en månedsindbetaling gået tabt et eller andet sted mellem min konto og moderkontoret i Holland, som krævede et betalingsbevis fra banken, som koster mere end månedsindbetalingen - og som ACN ikke ville refundere, hvis det ville vise sig, at fejle var på deres side.
Ja men hvis du nu starter som fejedreng på mærsk hvem tjener mest
du eller koncernchefen?

Faktisk kunne jeg jo også være koncernchefen selvom jeg startede som fejedreng. Men i de fleste tilfælde, ville det nok være koncerndirektøren.
ja ju højre op man er ju mere tjener man det
er logik for burhøns så er det på alle arbejdspladser idag me kalder vi
det en pyramide?

Ja, men du har mulighed for at komme op på et højere trin end det du startede på i en almindelig organisation, mens du i en pyramide ikke kan komme højere op.
Tror du en fejedreng kan blive koncern dirketør nej det tror jeg
ikke men jeg ved at her ka man komme frem om man gør et godt produktiv
arbejde . Jeg ved ikke hvor mange kunder der skal til man husk nu du
skal ha rep og de får kunder ju flere rep ju flere kunder og man
arbejder sammen med et mål blive stort og godt.

Som fejedreng har du mulighed for at nå toppen, som et nedre trin i en pyramide har du ikke mulighed for at komme højere op.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 1:09:09 AM Forfatter: Flempa




Tror du en fejedreng kan blive koncern dirketør nej det tror jeg ikke men jeg ved at her ka man komme frem om man gør et godt produktiv arbejde .





Tja, jeg ved ikke om historien er sand, men jeg har før hørt historien om George Soros som startede sin karriere som gadefejer i Budapest. I dag er han en af verdenens rigeste mænd med en formue på over 7 mia. USD.

Så hvis den historie er sand, så kan det godt lade sig gøre at gå fra gadefejer til direktør

mvh Carsten
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten

 

Jeps Du har ret med Soros, har læst bogen om ham og hans historie er meget god også hvis man læser det hele.. Så vidt jeg husker har han en rimlig god uddannelse*SS* for at være fejedreng.. men som sagt han har arbejdet sig fra ikke ingenting

 

Så kender du Donald Trumph også????  han har arbejet sig 2 ggr efter han har vært nede. Hvilken firma har han lagt sit navne til??? *SSS* 

 

Og så må jeg sige at om man kan komme højre op i vores organisation ja det kan man jeg er højre end de som er over mig og starte mig op. Så ju mere man arbejder og ju bedre man er ju hurtigere kommer man fremad i livet. som jeg siger til skal hårdt arbejde til mange af jer som ikke kan lide MLM er fordi er tror at man blvier mange millionær bare ved at sidde på sin flade,, men nej skal hårdt arbejde og det tager tid.. De fleste af dem som ikke går godt for er fordi de vill ikke bruge den tid det tager...

 

Så vil jeg fortælle en lille historie!!!

 

Jeg har en kusine som starte op i AACN og det gik ikke godt for hende, hun har stoppet og lige der jeg starte med det var vi til familie middag hun sad og fortællt hvor ringe ACN var det var ikke skid bl.a bl.a jeg kigge på hende og spurgte

 

1 Snakke du med alle som du kendte og som du troed var intresseret i at tjene lidt penge?????,, hun sa ja,,, så sa jeg hvorfor ringe du ikke til mig??? det havde hun tænkt på???? som jeg siger her dont think about it do it!!!!!!

 

2 Hvor meget tid og energi brugte du?? ja et par timmer i måned ok svare hun og hun var med i 3 måned altså som vi kom frem til 15-20 tim hvor langt kommer man med en virksomhed på 15-20 tim?????

 

3 Hvor meget træning og møden gik du til??? kun engang?? ok jeg har vært proffesional inden for idræt kommer ikke her fra danmark kommer selv fra Sverige men under mine 12 år som pro træne jeg mere end engang om året*SSS*

 

 

Jeg kender en del negative historier og kender mange positive det handler i slutningen om at skabe sin egen, så er det op til en selv om den skal være god eller dålig

 

Her synes jeg ikke man kan sige det er ACN fejl nej her kan ma sige det er hendes eget fejl.....

 

svar til Claus fejl sker,, sker for ACN,, sker for alle. Hvis der ikke sker fejl så er det fordi man ikke laver noget,, men det skal selvfølig laves med det samme ....

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Trist historie med din kusine.

Jeg ville nok have trøstet hende i stedet for at håne hende, men sådan er vi jo forskellige.

Hvis familien er et potentielt marked, vil der også være risiko for store konflikter om penge i familien. Historien om din kusine bekræfter jo netop én af de ting, jeg har imod ACN.

 

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er det triste i det??

 

Hun har ikke lavet sit arbejde godt nok,, på et alminderligt arbejde havde hun fået en fyr seddel, så havde det ikke vært synd for hende men fordi det er et MLM virksomhed så er det synd for hende..

 

jeg spille i en klubb, der blev jeg sku jeg ind og sige min mening om min bedste ven på holdet om jeg syntes han var god nok.. Jeg sa han er en god ven men han er ikke god nok for holdet, ikke god nok på banen køb en anden og fyr ham.. Efter det snakke jeg md ham om hvad jeg havde sagt og det var ok for ham han blev fyret vi fik en ny god spiller. Men min ven er idag ACN Rep hos mig*SS'' som sagt man skal bare være ærlig 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 9:59:41 AM Forfatter: Flempa 
 på et alminderligt arbejde havde hun fået en fyr seddel, så havde det ikke vært synd for hende men fordi det er et MLM virksomhed så er det synd for hende..


 

Se netop dér ligger nok nøglen til forståelsen af forskellen på dig og mig.

Min etik byder mig altid at være på mine familiemedlemmers og venners side, hvis de bliver fyret. Hvis min kusine bliver fyret på baggrund af en konflikt med sin chef, vil jeg når som helst give hende ret i at chefen er et øvhul. Også selvom jeg kender min kusine godt nok til at vide, at hun har gjort ham Helvede hedt med sin hysteriske stemme, sin umådeholdende dovenskab og sin evige påtagede martyrrolle. Jeg vil stille mig på hendes side og bakke hende op - alene fordi hun er min kusine.

Til gengæld vil jeg ikke ansætte hende i mit firma. Og hvis jeg gjorde det alligevel, ville det være fordi hun kunne tilføre firmaet noget helt specielt, som jeg stod og manglede, og jeg ville gøre meget ud af at gøre hende klart, at hun var ansat på lige fod med alle andre - og altså risikerede fyring, hvis hun ikke var sin løn værd.

 

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Min etik byder mig altid at være på mine familiemedlemmers og venners side, hvis de bliver fyret. Hvis min kusine bliver fyret på baggrund af en konflikt med sin chef, vil jeg når som helst give hende ret i at chefen er et øvhul. Også selvom jeg kender min kusine godt nok til at vide, at hun har gjort ham Helvede hedt med sin hysteriske stemme, sin umådeholdende dovenskab og sin evige påtagede martyrrolle. Jeg vil stille mig på hendes side og bakke hende op - alene fordi hun er min kusine
 

Er det ikke lidt dobbel moralskt du ved at hendes chef har gjort ret i at fyre hende, du vil ikke ansætte hende hos dig... men du giver hende ret alligvel.. Hvor er din ærlighed,, hvordan skal hun komme videre så hvordan skal hun lære sig så hun kan komme videre lære af sine fejl.  Jeg mener man skal være ærlig nogle ganger rammer den hårdt me heller det end at lyve du kalder det etik jeg kalder det at lyve....   


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 10:32:28 AM Forfatter: Flempa


Er det ikke lidt dobbel moralskt(...)hvordan skal hun komme videre så hvordan skal hun lære sig så hun kan komme videre lære af sine fejl

Jo, det er dobbeltmoralsk - og det er i dette tilfælde helt i orden at være dobbeltmoralsk.

En person, som bliver retmæssigt fyret, fordi hun ikke passer sit arbejde ordentligt, har brug for to ting:

1. erkendelse og

2. anerkendelse.

Erkendelsen skal hun bruge til at undgå at lave samme fejl i sine næste ansættelser. Anerkendelse skal alle mennesker bruge for at holde sig selv oppe rent psykisk. Jeg mener, at det er chefens opgave at berige hendes erkendelse, idet han fyrer hende. Han bør forklare hende, at det hun har lavet ikke er godt nok, og han bør på forhånd have vejledt hende i at løse opgaverne rigtigt. Det kan han gøre fordi, han har et "koldt" forhold til hende - et forhold baseret på en aftale om ansættelse. Min opgave vil være at give hende anerkendelse. Jeg skal hjælpe hende til at føle, at hun er god nok, selvom hun har gjort nogle fejltagelser, som har haft voldsomme konsekvenser. Jeg skal anerkende hende som menneske. Jeg er ikke involveret i hendes arbejdsliv og skal derfor ikke vejlede hende i den retning. Jeg er derimod involveret i hendes familieliv, og derfor har jeg en forpligtelse til at bibringe familien positiv energi. Denne energi skal hjælpe min kusine videre, selvom hun er gået i stå. Hvis jeg bruger mit krudt på at bebrejde hende, at hun er blevet fyret, hjælper jeg hende ikke - så skubber jeg hende længere bagud, og det har hun ikke brug for i den situation. Erkendelsen er skabt gennem hendes chef - nu er det tid for anerkendelse.

Dato: 6/28/2006 10:32:28 AM Forfatter: 

 Jeg mener man skal være ærlig nogle ganger rammer den hårdt me heller det end at lyve du kalder det etik jeg kalder det at lyve

Kald det, hvad du vil.

I hvert fald understreger det endnu engang forskellen på én som gerne vil tjene penge på familie og venner og én som ikke vil.

Hvis min kusine spørger mig til råds: "Hvad skulle jeg have gjort?" eller "Hvad ville du have gjort?" - så skal hun naturligvis have det ærlige svar. Men hvis min kusine siger "Jeg er så vred på min ex-chef!" - så skal hun bekræftes, accepteres og trøstes, og det rigtige svar er: "Det kan jeg godt forstå, min ven." - hvilket i mine øjne er udtryk for empati - ikke løgn.

 

mvh Hans


Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hans: Hvis min kusine spørger mig til råds: "Hvad
skulle jeg have gjort?" eller "Hvad ville du have gjort?" - så skal hun
naturligvis have det ærlige svar. Men hvis min kusine siger "Jeg er så
vred på min ex-chef!" - så skal hun bekræftes, accepteres og trøstes,
og det rigtige svar er: "Det kan jeg godt forstå, min ven." - hvilket i
mine øjne er udtryk for empati - ikke løgn.


Nu kan jeg godt regne ud, at du ikke er den store fan af MLM - men hvor er det dog alligevel betryggende at læse et indlæg i MLM-afdelingen, som udtrykker medmenneskelighed og sund fornuft. Man kan så kun håbe at nogle af de "indfødte" tager det til sig. I sidste ende er det den slags der betyder noget. Det er grundlaget for at vores verden overhovedet kan fungere som den gør i dag, med virksomheder, Internet, penge og succes.
Side 3 ud af 9 (87 indlæg)