Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Lej en sælger" firma

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg har først set dette indlæg nu.
Jeg var/er i samme situation som dig, og er igang med at starte op sammen med en samarbejdspartner.

Jeg vil høre om der er nogle af de råd du har fået herinde fra, som du har brug og som har virket ?

Finanskrisen som jeg ser det, er nu begyndt og vende, og forhåbentlig begynder der så småt at trille nye opgaver ind.
Jeg ku se at du skriver "CreativeMedia er lige gået igang med deres 4 år her i 2009 og indtil da har det jo lykkes at få opgaver i hus."

Naturligvis er det en privatsag, og ret mig gerne i dette tilfælde. Men er nysægrig efter og få af vide hvordan det er gået, altså hvor mange kunder der er kommet ind til jer. Er det lokale kunder, eller virale kunder (Kunder der kommer over hele landet).

Kunne også godt tænke mig at få at vide, hvilke metoder der er brugt. Kunne se at Erik Back har lagt et interessant indlæg, som jeg muligvis kunne være intereseret  i - Det lyder som en god deal Erik! - Ved ikke om du også har brug ham?

Ihvertfald en meget interessant tråd at læse igennem, og som jeg følte jeg kunne bruge til noget.

God vind Wink

 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)