Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Info om konkurenter.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for opbakningen, Kim!

Amino er et utroligt sted..  Se bare denne tråd!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare husk på at sætte din pris efter markedet, og ikke efter din alder... hvorfor skal mine billeder koste mindre fordi jeg feks. er 22 år, og ikke 54 år?? Det er jo idioti hvis du vil klare dig i business...

Og husk på alle de dumme telefonopkald & mails fra kunder du får de næste mange år (tro mig, næste MANGE år hvis de fortsætter med dit system)... "hvordan er det nu jeg sætter et billede ind på den side"... "Hvorfor skal vi betale det der til dk-hostmaster når vi betaler til dig"... blah blah.... dér ville du ønske du havde taget 20.000kr. for dit system, for 20.000 / 36 timers arbejde fordelt udover ½ år = 550kr./timen - hvilket stadig er langt mindre end en prof. IT-konsulent tager for det samme...

Derfor er det min klare overbevisning, at vil du virke professionel og netop lægge afstand til din alder, så sæt dine priser efter markedet og lignende udbydere, og lad være med at underbyde dig selv... Jeg startede selv med småprojekter da jeg var 15, nogle sites som jeg solgte senere, og blev selvstændig som 18årig, så tro mig jeg har været den igennem selv ... Sæt din pris, hold fast på den, og om nødvendigt tab ordrer på den, det er bedre end at sidde og tæske en masse energi ud på noget som du bagefter føler du er blevet taget i røven for!

 

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
20 000 er vel ca hvad jeg tjener på et helt år :P

Det er måske mindre end hvad jeg kunne tjene hvis jeg ville - men kammeraterne misunder alligevel min frihed :) Jeg nyder den.

Tak for opbakningen - igen :) Jeg må lige udvikle mit system helt færdigt, så regner jeg med at finde et par forsøgskaniner herinde på Amino. Men det var jo ikke lige det den her tråd skulle handle om :) I må da gerne skrive en PM hvis I er interesserede.. Det koster naturligvis intet.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 14. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt sikkert rigtigt at sætte prisen efter markedet. Med mindre at det er en strategi at være prisbillig.

Dog kan det ikke hjælpe noget at man bare uden videre sætter sin pris efter hvad de andre tager. Men er nød til at kigge på hvad de andre tilbyder. Det er jo ikke nok at sige "de sælger CMS og det gør jeg også. Lad os tage det samme,,

Vi har i udviklingen af vores CMS været igennem dyre led af analyser af bla brugervenlighed osv.
Der er rigtig stor forskel på hvad men får..

Men dejligt at høre at du har "gåpåmod". Bliv ved med det.

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
> 20 000 er vel ca hvad jeg tjener på et helt år :P

Mattias, hvis du gerne vil tjene en hel del mere så ring eller skriv til mig. Du ved hvordan man laver hjemmesider, og jeg ved hvordan man tjener penge på dem, og jeg kan altid bruge flere dygtige folk til den første del .... Du kan fange mig på 22 27 07 10 eller mikkel-at-joyzone.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo ikke kun pengene der trækker, men jeg skriver da alligevel lige en lille mail :)

Det er jo altid spændende at arbejde med mestrene :D

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)