Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende gennemførsel i betalings gateway

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har desværre måtte konstatere, at godt 90% af vores besøgende undlader at gennemføre hele betalingstransaktionen efter de har besluttet køb i ordre-modulet.

Hvad er normalt? Nogle med lignende erfaringer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mange - hos os er det måske 1 ud af 15-20 kunder. Vi skriver til dem, som ikke har gennemført købet - blot en lille mail, hvor vi spørger, om vi kan hjælpe med noget, om de havde problemer med transaktionen. Får næsten altid svar tilbage, måske er de i tvivl om størrelsen, eller vil vente til de får løn, eller måske har de fortrudt  - det er meget rart med respons, for så ved man, det ikke er vores system, der fejler noget. Det kan jo også være eet eller andet i købsprocessen i jeres system, der gør kunderne i tvivl ? Hvis du sender et link, får du sikkert mange gode råd ;-)

Mvh Pernille

www.sengbad.dk     

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange betalingssystemer giver dig mulighed for at lægge en logik ind i betalingsflowet, så du kan tjekke op på hvor det gik galt. Du kan ud fra dette også sætte op automatisk så dit system skriver ud til kunden, evt. med et betalingslink så kunden hurtigt kan komme tilbage til betalingen igen. Hør evt. din gateway om dette.

Hos ePay hedder det "Callback" og du kan læse mere om det her: http://www.epay.dk/support/docs.asp?solution=8

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)