Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lige dele skuffet & forbløffet: Risikovurdering i bund

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Er på alle mulige måder lige dele ærgerlig - og lige dele forbløffet - ovenpå på BASTA-udsendelsen på TV2 igår; ærgerlig fordi man endnu engang vinkler en historie til noget den ikke er; man twister fakta til det bredden gerne vil høre - fordi bredden ikke forstår fakta...!

Forbløffet fordi ellers rutinerede netværkere vælger en særdeles risky fremgangsmåde, i forhold til, at skabe grobund i markedet: Hvorfor dog promote, at man må sælge produkter, som endnu ikke er godkendte - når nu man SAGTENS kunne spille på "iværksætter-ånden" i at arbejde med produkter som endnu ikke må sælges i Danmark, men som kan handles til eget forbrug?

WellStar - og måske snarere ledende distributører har simpelthen været for kække i forhold til at risiko-vurdere deres sårbarhed på det danske marked; ingen tvivl om at "officerne" er gået i tænkebox - og de små forhandlere (dem der alligevel ikke har fattet at Network Marketing går ud på at bygge et forbrugsnetværk, IKKE på at sælge, sælge, sælge...) gået i sort...

Glæder mig til den dag vi ser de gode historier, de spændende historier - dem hvor FAKTA er i højsædet - og ikke de samme latterlige påstande om "pyramide-spil" og uha-hvor-er-det-fyha at dele informationer om spændende koncepter med venner...

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Lasse,

Bare du ikke holder vejret så længe, for så bliver du vist til en smølf! Wink

God weekend

Flemming

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

I den sidste udgave af NETCOO kan du læse en interresant historie om en tysk networker ved navn Gabi Steiner. Så vidt jeg ved, har NETCOO udgivet en engelsksproget udgave i skandinavien i år.

Michael Dullweber

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Bare du ikke holder vejret så længe, for så bliver du vist til en smølf! Wink

Det var en af de bedre kommentarer ;-)

--- og ganske rammende; det betyder så bare branchen må tage sig endnu mere sammen til at få spin-doktorerne igang....!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

... og så er det man må spørge sig selv - hvor er det lige DSF gemmer sig?

Hver gang lignende historier kommer frem, undrer det mig, at man absolut INTET hører fra foreningen.

Muligvis sender de pressemeddelelser til de respektive medier, men de bliver naturligvis aldrig bragt, da de kan skyde journalistikken i sænk med fakta.

Vi skal år tilbage for at finde artikler i bl.a. Erhvervsbladet, hvor foreningen sagligt forklarer konceptet. Det kunne jeg godt ønske at se noget mere af.

 

Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja førbløffelsen vil ingen ende tage Wink

Hvis du vil have fakta så hør her:

Vi har arbejdet med wellstar i danmark siden juni måned 08.

Fra Juni og til November havde vi ingen produkter. Alle 4 produkter (2 kosttilskud og  2 energidrikke) blev anmeldt fra dag 1 af og de 2 kosttilskudsprodukter indsendt til godkendelse og vi begyndte så småt at bygge et netværk op hen over sommeren. (vores opstartsfase)

 D. 10 oktober kom godkendelsen af de første produkter og pr. 1. november var vi klar til at sælge dem til slutkunder.

Godkendelsen af de 2 energidrikke forventes lige på trapperne da de har været frem og tilbage imellem firmaet og myndighederne et par gange og nu endelig ligger hos myndighederne igen og firmaet er indkaldt til samtale i den her uge. (den samtale var aftalt inden Bastas program så det har intet med sagen at gøre)

Og lad os lige slå et par ting fast her: Når et produkt er anmeldt så må det markedsføres og købes hjem til eget forbrug af forhandlere/partnere.          Når godkendelsen er på plads og de danske labels er sat på produkterne må de sælges til slutkunderne.

Så fra Juni til november arbejdede vi uden produkter, dog med produkter der måtte markedsføres, købes hjem af partnere og vises frem som demoprodukter.

Fra november og frem til nu har vi solgt massevis af vores kosttilskudsprodukter til den danske befolkning, og bygget en kæmpe kundekreds på ene og alene de 2 produkter, imens at de 2 energidrikke stadig er påført mærkater hvor der står: Demoprodukt ikke til salg! (sjovt nok mangelede de på de 2 flasker som Basta havde lånt) De 2 energidrikke bruges stadig som demo/smagsprøver, købes hjem af partnere til eget forbrug og markedsføres, hvilket er helt efter reglerne.

Det var bare lidt Fakta i forhold til det du skriverSmile

Og nej vi er skam ikke gået i tænkebokse, vi arbejder uforstyret videre, holder møder og ellers gør som vi plejer.

Vi har bla. lige været på messe i Aalborg den her weekend, hvor vi fik mulighed for at høre den almene forbrugers mening aom Bastasprogram, de fleste var meget positive overfor os og havde ikke de store skrubler over udsendelsen eller over at handle med os.

De kunne jo se med egne øjne at vi stod på en af danmarks største livsstilsmesser 2 dage efter udsendelsen, og det fik vi med garenti ikke lov til hvis vi handlede med ulovlige produkter og vi var politianmeldt osv.

Så vi er hverken krøbet i skjul, sidder bag tremmer eller lukket ned, og hvad der ellers gættes på Smile

Men det er klart at der køre en sag nu og den må vi ikke udltale os om og det er der heller ikke noget mærkeligt ved, sådan er det under de fleste retsager, og husk på at det er et af danmarks største medier vi køre sag med/mod, så vi skal ikke, i modsætning til dem, risikere at udtale os om noget der ikke er sandt Smile

 

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 04:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mange synspunkter herinde er der på virksomhedsdrift - og det er vel også det der er meningen - men også nogle "Smagsdommere" der mener at være så kloge på erhvervsaktiviteter, at de råber "vagt i gevær" når det kommer til virksomhedsdrift de ikke er fortrolige med. Det er narturligt nok !!

Men det er dog utrolig at I orker at fremfører disse synspunkter igen og igen - så mange gange – indse det dog, at der er ikke mange kunder her i Amino – det er for det meste nogle personer der ønsker at de kunne få meget ud af at markedsfører deres e-handelsvirksomhed via e-handel – og kopiere andres gode erfaringer ud i e-trade.

Bliver du brugt – når du er bruger af Amino ?

Eller er du snedig og anvender Amino som din markedsføring af din virksomhed og ja så er du nok godt på vej til……….

 

Selv bruger jeg kun – Amino til markedsføring af min virksomhed – men også til læring og giver nu og da selv input der til…….

 Nåe….. bare lige lidt som kunne ………..

Syntes der er mange ligegyldige mails (input ) snart vil jeg afmedle og gå andre veje ...........

Folk her er jo meget "Sure" er de ikke eller er det bare ............Jeg giver detter indlæg Tagsen "Held og lykke"  også til ........MT

  

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Jeg er fuldstændig enig. Jeg forstår egentlg ikke hvorfor dem der er modstandere af network marketing overhovedet  gider bruge så mget tid på at skrive i de tråde som har med det at gøre..

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Bruhn:

Hej John,

Jeg er fuldstændig enig. Jeg forstår egentlg ikke hvorfor dem der er modstandere af network marketing overhovedet  gider bruge så mget tid på at skrive i de tråde som har med det at gøre..

 

Den er nem :)    

Der findes de mennesker som mener at de har retten til at kritisere. Det bedste er at lade vær med at følge op på deres kritik.

 

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Bruhn:

Jeg er fuldstændig enig. Jeg forstår egentlg ikke hvorfor dem der er modstandere af network marketing overhovedet  gider bruge så mget tid på at skrive i de tråde som har med det at gøre..

Hej Andreas,

Jeg vil tro, at der er to overvejende grunde.

Den første er, at der findes en gruppe, som ynder at udstille den store mængde hype og salgsgas, som findes indenfor de fleste MLM-produkter. (jvf. tidligere saglig debat om MLM og dets dårlige rygte). Altså MLM-modstandere, som morer sig med at krydse klinger med MLM-folk.

Den anden og overvejende grund til kritiske kommentarer i MLM-tråde er nok, at indlæggene optræder på listerne over senest opdaterede indlæg på linie med tråde fra de andre underfora her på Amino. Dette er f.eks. altid grunden, hvis jeg havner i en MLM-tråd. Man ser en overskrift og klikker videre uden at vide, hvad man havner i. Da MLM er kontroversielt, kan det nok også fremprovokere nogle kritiske bemærkninger fra folk, som ellers aldrig ville havne i netop dette underfora.

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)