Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes for Danmarks nye rejseportal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Medaminoer,

 

Jeg repræsentere et af Danmarks største rejsemedier, rejsebørs, som netop har relaunchet rejseportalen www.rejsebors.dk med nyt design, indhold og samarbejdspartnere.

 

Derfor, har vi brug for DIN hjælp, med henblik på kvalitativ og professionel feedback vedr. navigering, design, fonte, farver, usability, m.m., hvorfor jeg høfligt vil bede dig om at tage 5 min. af din dyrbare iværksættertid og komme med hvilken som helst konstruktiv feedback.

 

Vind vandtæt digital kamera

Som ekstra lokkemad (og reklame), kan du kvit og frit, bestille ét eller flere rejsekataloger til inspiration for den forestående ferieperiode, hvorpå du samtidig deltager i lodtrækningen om et vandtæt digitalkamera fra Pentax.

 

Til information, arrangerer vi ikke selv rejserne, men har samarbejdspartnere som NOVASOL, FDM travel, Visit Denmark, m.fl., som forestår den tekniske afvikling af rejsetilbudene - vores opgave og forretning er, at markedsføre og afsætte flest mulige af vores samarbejdspartneres rejse- og ferietilbud.

 

Tørre facts

Vi har vi pt. ca. 35.000 månedlige unikke brugere, er i fuld sving med at udvide indholdet og får endnu flere rejserelevante tilbud og services online i de kommende par måneder. Sideløbende øger vi markedsføringsindsatsen betydeligt, med henblik på at blive danskernes foretrukne rejseportal, hvor du finder alle slags rejser OG alt til rejsen - ét sted! Dette, uden at gå på kompromis med usability og brugernes behov.

 

På forhånd, mange tak for din interesse, tid og feedback.

 

 

Med ønsket om en herlig sommer,

Claus

 

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Tilmeldt 14. Jun 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus.

 

Sjovt du lige skriver her, for jeg er som affiliate stødt på dit reklamebanner - og fravalgt at reklamere for dig fordi jeg syntes banneret var lidt grimt og uinspirerende - SORRY. Det er sagt i god mening :)

 

Kunne du ikke lave noget med lidt mere feriestemning og så f.eks. lave et banner til børnefamilier, et til wellness osv. sådan at det er muligt at vælge det banner, der passer bedst til ens website.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart ser det da nydeligt ud, men skiller sig ikke ud fra andre rejsebooking sider på nogen måde.

 

Syntes at indholdet er alt for meget presset sammen, og forsiden er meget uoverskueligt.

Har fornyligt bestilt flybilletter til ferien, og var også forbi din side i den sammenhæng. Valgte instinktivt at skynde mig videre, pga ovenstående layout problemer, og bookede den et andet sted.

 

Så et lidt ''lettere'' layout med fokus på hvad du egentlig vil ville nok ændre min opfattelse - men det er jo selvfølgelig subjektivt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil give de to øvrige ret. Siden virker alt, alt for rodet. Jeg rejser ekstremt meget og ville overhovedet ikke gide kaste mig ud i at danne mig et overblik på den side.

M.v.h.


Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja- rodet forside... Det er alt mange forskellige fonte, størrelser, farver og felter.

Det virker OK seriøst, men det er meget svært at danne sig et hurtigt overblik.

Og mouseover-effekten på menuen i toppen er ikke optimal. Jeg ville se "hoteller i udlandet", men kom til at ''snitte'' menupunktet "Indland" og inden jeg viste det var havnet på siden med "Biludlejning i Danmark", pga. mouseovereffekten. Det er med til at man hurtigt mister interessen og finder en anden side...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)