Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Hvad nu?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu brugt de ting jeg har fået af venlige sjæle herinde.

Jeg syntes dog ikke det har givet nogen effekt efter 1 måned.

Er der nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre mht seo, som et forsøg på at blive fundet bedre?

www.studieogelevjob.dk

 

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hutige ting:

<META NAME="TITLE" mangler...

Title på dine links

Søgeord flettet ind i dine urls

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Effekten af det alt hvad du laver, er en kombination af at du også har en masse indgående links fra andre websider.

Så samlet er det en tidskrævende proces.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

META-title bruges ikke af nogle søgemaskiner jeg kender - så det skal du ikke spilde tiden på. Det er bare støj.
Det er TITLE-tag som søgemaskinerne læser - samt tildels META-descriptions og META-keywords.

Hvis du synes du har fået de grundlæggende ting på plads så skal du igang med at skrive noget mere og skaffe nogle flere links. Godt indhold og links kan man aldrig få for meget af.

Og så skal du væbne dig med lidt tålmodighed. Når man starter fra bunden tager SEO normalt meget mere end et måned :)

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Er det både ind og udgående links du tænker på, eller er indgående det der trækker mest?

Man høre så meget rundt omkring fra, og som ny på dette område, bliver man total rundtosset, af forskellige og modsigende forklaringer.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Du skal ikke blive forvirret. Der kommer slet ikke modstridende forklaringer og råd fra dem, der har styr på SEO. Lyt du roligt til de råd, Mikkel giver dig.

Meta title bruges ikke af nogen søgemaskine f.eks. Et fif: Kig lidt i kildekoden hos dem, der arbejder professionelt med SEO. De tags etc. du finder der - det er de tags, der tæller.

Held og lykke med projektet!

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at du bruger linkteksten "studie og elevjob" når du tilmelder dig linkkataloger. Du ligger #1 på Google på "elevjob".

Hvilke søgeord er det du er utilfreds med?

Mvh Jesper Jørgensen

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er indgående links han tænker på.. jo flere der linker ind til dig, desto bedre burde din PageRank hos Google blive.

Der findes en milliard gratis linkkataloger du kan tilmelde dig - det er første skridt på vejen. Tilføj links til dit site i din signatur her på amino osv.

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at du heller ikke har tags på dine billeder... tilføj tekst-beskrivelser af billederne med dine mest ønskede søgeord i.
Men du ligger jo, som en anden nævner, nr.1 elev på søgeordet elevjob... det er da i orden! :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja enkelte ord er ok.

Ligger som følger nr.

1 på elevjob
1 på sæsonjob
2 på elev job
4 studie job

men på stidiejob (som er det flest søger på) ligger jeg kun på side 2, det er jeg ikke tilfreds med.

fritidsjob er et ord jeg også gerne vil findes på, men kan det lade sig gøre, når man ikke har det på ens side, da jeg ikke rigtig kan få det til at passe ind.

Jeg har mellem 20 og 50 besøgende om dagen, hvilket jeg ikke syntes er ret mange. Har jeg ret, eller er det normalt nok for en side som min?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)