Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyder af Cloud Hosting løsninger søger hjælp til Hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligegyldigt hvor mange lag du har af redundans er "100% oppetid" bullshit! Dybt useriøst og ikke noget man reelt kan bruge til noget.

Jeg ville give meget mere respekt for en 99.999% garanti (five nines), men 100% findes ikke, det er useriøst.

Og hvis din cloud løsning skal komme bare i nærheden five-nines skal du have have mindst 3 geografisk og infrastruktur(strøm, net, diesel) uafhængige Tier 3/4 datacentre med et BGP-Wan cluster liggende nedunder din hardware cloud.

Kan man forvente full-disclosure? Dvs. tegninger/beskrivelser af de forskellige datacentre, netværk, hardware og opsætning?

Eller bliver det en "black box" og en u-underbygget garanti som man bare skal stole på?

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror tråden har taget en forkert drejning, det var ikke usaglig kritik fra konkurrenter jeg var ude efter. Jeg har fået det ud af tråden som jeg ønskede og jeg siger tak til dem der har henvendt sig.

Hvis der var nogle som skulle have spørgsmål til vores produkt, kan i skrive til mig på mh@clodu.com

 

MVH
Martin Hannemann

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hannemann:

Jeg tror tråden har taget en forkert drejning, det var ikke usaglig kritik fra konkurrenter jeg var ude efter. Jeg har fået det ud af tråden som jeg ønskede og jeg siger tak til dem der har henvendt sig.

Hvis der var nogle som skulle have spørgsmål til vores produkt, kan i skrive til mig på mh@clodu.com

 

MVH
Martin Hannemann

Gider du godt klappe hesten?

Det var på ingen måder usagligt, faktisk var det  så specifikt at jeg var nervøs for om de ikke tekniske-deltagere forstod det.

Hvad er grunden til at du ikke vil svare på mine spørgsmål i et åben forum?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Gider du godt klappe hesten?

Det var på ingen måder usagligt, faktisk var det  så specifikt at jeg var nervøs for om de ikke tekniske-deltagere forstod det.

Hvad er grunden til at du ikke vil svare på mine spørgsmål i et åben forum?

Jeg tror du har spændt sadlen på din hest lidt for stramt, sådan en tone her hører jo altså ingen steder hjemme på Amino.

Det er på ingen måde konstruktivt at svine manden og hans forretning til, han spørger jo netop efter hjælp til at lave hjemmeside, ikke til at få forretningen "pillet fra hinanden" af konkurrenterne.

Jeg synes det er en yderst ubehagelig måde du tiltaler folk på herinde, både i denne tråd og og i et par andre jeg er stødt på i dag - Overvejet at tage en tår frisk luft udenfor og derefter være lidt mere positiv herinde? - Det gavner på ingen måde dig selv og din forretning at være efter andre på den måde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg tror du har spændt sadlen på din hest lidt for stramt, sådan en tone her hører jo altså ingen steder hjemme på Amino.

Du har ret! Jeg trækker mig af diskutionen nu.

Jeg blev bare oprørt over at få den slags smidt i hovedet når jeg forsøger at hjælpe manden, og samtidig bliver jeg hængt op på at mine ord er mindre værd fordi jeg åbenbart er konkurrent til manden ... og da han ikke vil offentligegøre hvad han laver kan jeg jo ikke modsige ham. Beklager men jeg mister let hovedet når folk ikke værdsætter den tid man bruger på dem, uden at bede om noget igen.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)