Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hmmmmmm..........

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det endelig er, så skal du skrive det i den gamle tråd, men hold det i en noget mere sober tone end i det indlæg, der blev slettet.

Det er muligt, at du er forurettet og vred, men det giver stadig ikke grund til at bruge Amino som din ventil til at få luft over det.

Jeg kan godt forstå din frustration, men det er stadig ikke her, at den slags hører til.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ja det er godt med jer, fint i hat fået indlæget slettet, så nu kan andre ryge kløerne på dem og få de samme problemer som mig .

jeg beklager meget hvis jeg har fået trådt nogen over tæerne.

ha en god aften mvh Frank Olin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

FOL:

ja ja det er godt med jer, fint i hat fået indlæget slettet, så nu kan andre ryge kløerne på dem og få de samme problemer som mig .

jeg beklager meget hvis jeg har fået trådt nogen over tæerne.

ha en god aften mvh Frank Olin

Hej Frank

Det var mig der slettede dit indlæg, og jeg skal også gerne begrunde min handling.

  1. Du skriver udelukkende med stort. Det er generende for andre brugere, mindsker læsevenligheden og minder generelt mere om spam end seriøsitet - hvilket amino ikke skal bruges til.
  2. Dertil: du tilsviner andre, men står ikke frem med dit navn. Det holder heller ikke her på Amino.
  3. Slutteligt: Martin Thorborg som ejer amino, har som Sune også skriver, frabedt sig indlæg der tilsviner andre. Jeg ved dog at han tidligere har ladet indlæg om W2W stå, så det var egentlig ikke derfor jeg slettede dit indlæg. For min skyld på du gerne oprette det igen, hvis du skriver med ordentlig størrelse og sætter navn på. Men skriv lige til Thorborg og forhør dig inden, så risikere du ikke at det bliver slettet igen.

Du burde have modtaget en mail omkring sletningen, hvoraf min begrundelse fremgik (?)
Systemet burde i hvert fald udsende en automatisk...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
FOL:

ja ja det er godt med jer, fint i hat fået indlæget slettet, så nu kan andre ryge kløerne på dem og få de samme problemer som mig .

Det lyder næsten som om du tror vi er ligeglade med din situation og ligeglade med om andre ryger i samme situation - det er naturligvis ikke tilfældet. Jeg så hellere end gerne at det var tilladt at skrive om sine dårlige erfaringer herinde, men som Martin skriver i den tråd jeg henviser til fører den slags tråde desværre til alt for mange problemer for Amino og det har derfor været nødvendigt at forbyde dem.
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 05:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke Way2Web... Men søgte på Google.

Hedder de ikke e-cart nu, eller?

/Shock

Tilmeldt 16. Jun 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

FOL:

ja ja det er godt med jer, fint i hat fået indlæget slettet, så nu kan andre ryge kløerne på dem og få de samme problemer som mig .

Det er ikke så ligetil at få tingene til at forsvinde igen.

Jeg synes det bør nævnes her at tilsvining af andre har konsekvenser som kan række langt ud over Amino debatten, og kan berøre dit eget firma på meget ubehagelige måder.

Det du skriver i et forum som dette bliver indekseret af søgemaskinerne, cached og gemt i mange år.

Selvfølgelig er det helt uacceptabelt at være en kujon og skrive negative ting om andre uden at turde fremstå med dit eget navn/firma, men selv når du gør det åbent og ærligt og med rigtig god grund, kan det udmærket være at du rammer dig selv noget hårdere end den du tilsviner.

Et hurtigt scenario:
1. Du er blevet behandlet dårligt af et firma og ønsker at gøre andre opmærksom på det.
2. Du beskriver det kraftigt kritisk i en post her og posten har naturligvis dit firmanavn i signaturen. Lad os kalde det www.overskud.dk
3. Google indekserer indlægget.
4. Jeg har hørt om dine fantastiske produkter og søger på dit firmanavn, overskud.dk
5. Da din SEO ikke bringer din hjemmeside som første resultat, men på 2. pladsen står der noget med dit firmanavn ovenover, så jeg ser det først.

Eksempel på resultaterne.

Det er let at blive røvrendt hvis man er naiv nok!!!
Nu har ##%&&%%¤#" fra xxxxxxx.xxx #?&##¤"% spildt nok af min tid med deres elendige produkter.... www.overskud.dk
http://www.amino.dk/forums/t/53611.aspx?PageIndex=2

Lær at have overskud i hverdagen og undgå stress| www.overskud.dk
Når du blot gør bla. bla. bla. vil du opleve at dagene fyldes med positivitet og overskud. Lær 5 enkle trin til at undgå stress.
http://www.overskud.dk/

------------------

Så nu har du introduceret et helt andet problem for dig selv, og for amino.
Som bruger leder jeg efter hjælp til at få overskud i hverdagen, og det første jeg oplever er.

1. Amino ligner et forum med negative personer, så der skal jeg ikke hen.

2. www.overskud.dk er allerede hos mig associeret med beskidt sprogbrug og negative udtryk, så jeg tror lige jeg hopper direkte forbi din tekst i 2. resultat.

3. Det kommer til at koste dig MEGET arbejde og måske mange penge at få gjort noget ved dette, hvis du overhovedet er i stand til det, og i mellemtiden koster det dig rigtig mange kunder der har det som jeg, og associerer negative udtalelser med den der fremkommer med dem.

Husk at det du skriver på internettet ikke bare forsvinder. Det bliver derimod udbredt ekstremt hurtigt, så husk at bruge de rigtige metoder hvis du mener andre skal advares.

;0)Bent

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)