Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med 'rival linking'...?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Los Aminos,

I sidste uge postede jeg et blogindlæg om at vi havde nappet stafetten fra one.com ifbm. kåringen til Bästa Budgetval af IDG Internetworld.

I går opdagde jeg at blogposten rangerede som nr. 8 ved Google-søgning på 'one.com' - idag er vi på en 7. plads. Bangz, det er jo helt vildt ;-)

Er der nogen som har erfaringer med 'rival linking' eller hvad det nu kaldes? Kan ikke rigtig spotte så meget på Google om fænomenet....

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tillykke med 8.pladsen Big Smile

Jeg har ikke selv direkte erfaring med "rival linkning", men fænomenet kan vel sammenlignes lidt med reputation management? Jeg skrev en gang et indlæg om one.com's kundeservice, og det indlæg ligger nr. 3 på den søgning du referere til Stick out tongue (Og jeg får faktisk mail fra folk der tror at jeg er one.com's kundeservice.)

Så længe i ikke taler nedsættende eller usandt om jeres konkurrent, så er der vel ikke noget i vejen for at omtale dem, og dermed booste jeres egen placering på konkurrentens navn.

Held og lykke med det.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Jeg har ikke selv direkte erfaring med "rival linkning", men fænomenet kan vel sammenlignes lidt med reputation management?

Det vil nok nærmere en kombi af RM og SEO...

Lars Bachmann:

Så længe i ikke taler nedsættende eller usandt om jeres konkurrent, så er der vel ikke noget i vejen for at omtale dem, og dermed booste jeres egen placering på konkurrentens navn.

Det er jo reguleret af Markedsføringsloven ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)