Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rettigeheder til billeder på Facebook

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Ja, der var et tidspunkt hvor de ejede rettighederne, men de har ændret det nu! Det kan du se her på denne side.

http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

Fra siden:

Slet min konto
Sletter på grund af ændringer i anvendelsesvilkårene
Sletter du, fordi du er bekymret for Facebooks anvendelsesvilkår?

Dette var en fejltagelse, som vi nu har rettet. Du ejer de oplysninger, du lægger på Facebook, og du styrer, hvad der sker med dem. Vi undskylder forvirringen.Se http://blog.facebook.com/blog.php?post=54746167130 for flere oplysninger

- Facebook-teamet
Hvis du ikke regner med, at du vil komme til at bruge Facebook igen og gerne vil slette din konto, kan vi gøre det for dig. Vær opmærksom på, at du ikke kan genaktivere din konto eller genskabe noget af det indhold, du har tilføjet. Klik på Send, hvis du vil slette din konto.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare lige nævne at det er muligt at slette sin Facebook profil, men de ejer jo stadig ens detaljer og billeder.

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin,

Tak for dit svar, det er jo godt at Facebook temaet er lydhør overfor brugerne. Men jeg blev så sent som i går bedt om at afgive rettigheder på materiale som jeg vill uploade på min Facebook side. Før denne paragraf slettes, kan og vil jeg ikke uploade materiale, så jeg afventer og ser hvad der sker...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må tilstå at det rager mig hvad de bruge mine billeder til. Jeg forestiller mig ikke at jeg er så interessant, at billeder fra min ungdom eller mit logo kan bruges til så meget. Jeg bruger min tid på at drive forretning og hvis jeg skulle bekymre mig om den slags småting, så ville jeg sgu aldrig have bygget noget som heldst. Så glem det og kom videre kære venner, i spilder jeres tid med peditesser.

Dbh Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg ser nu heller ikke det helt store problem i brugen af FaceBook, for hvad gør det at de ejer et enkelt af mine logoér, jeg kan jo bare få et andet hvis det med tiden skulle vise sig problematisk, det tager kort tid for en dygtig designer at lave et nyt, dermed er der lagt op til en relancering af ens produkt, det er jo igen grund til mere omtale i pressen, så det er da vind vind for en iværksætter.

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)