Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af Facebook i markedsføring

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det ikke direkte er SEO mener jeg at spørgsmålet hører hjemme her, social media marketing er beslægtet, selvom det også kunne høre hjemme i kategorien Internetmarketing og salg. Moderator, du bestemmer ;)

Scenarie:

Mål:
flere besøgende til websitet www.countryworld.dk

Middel:
Jeg har oprettet en gruppe på Facebook.

Spørgsmål: Hvordan bruger jeg bedst min Facebook gruppe i markedsføringen af Country World?

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja - et godt bud er at læse Martin Thorborgs sidste nyhedsbrev Wink

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at gå ind på www.thorborg.tv og lytte til hans interview med Social Media eksperten Henriette Weber. Det er rigtig spændende.

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Susanne

"Bliv fan" er en god funktion, som har sin effekt, men det besvarer ikke mit spørgsmål. spørgsmålet er diffust og derfor er der selvfølgelig også fler svar.

Hvordan bruges Facebook bedst i markedsføringen af et website?

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej seo cowboy, jeg vil foreslå dig at få alle dine venner til at blive fan af din cowboy ranch også samtidig få dem til at be deres venner om at blive fans, ellers vil jeg foreslå at lave en gruppe derinde som du så bruger som marketing platform, evt. en gruppe om ranches i usa hvor din ranch så er hovedtema, desuden så ville jeg selv også foreslå dig at lave en facebook application hvor man passer en ranch eller noget i den stil, så skal den applikation også bede folk om at besøge din hjemmeside. men du kan selv finde flere ideer her.

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode forslag og et godt link delinda, takker.

Flere forslag er velkomne...

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Ulstrup

Prøv og leg lidt med Facebook applikationer, hvor du kan nemt kan få et koncept til at sprede sig gennem dine venners netværk som ringe i vandet. Hvis du kommer på det helt rigtige koncept kan du få flere til at blive fan af din gruppe eller bedre endnu: Få dem til at gå på opdagelse på hjemmesiden ;)

Facebook Applikationer er ikke SÅ svære at lave, men selve konceptet kræver lidt at holde tungen lige i munden. Det giver 100 gange bedre end en fan-side ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, må se lidt mere på disse Facebook applikationer også.

Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Hos Komfo udvikler vi involverende Facebook-applikationer. Der er langt flere muligheder i en applikation frem for en ”page”, fx mulighed for integration med din egen hjemmeside og dermed få flere besøgende til countryworld.dk. Besøg evt. vores hjemmeside www.komfo.dk og søg inspiration i vores forskellige cases. Du er også meget velkommen til at kontakte mig for at høre mere om dine muligheder med Facebook.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)