Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere salg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

''Tænkte på om det giver noget mere salg ved at have en vejl.pris vist som er overstreget, og så har den rigtige købspris vist neden under, som nogen netbutikker har.

Syntes selv at det er lidt plat, frem for bare at skrive den pris man vil have, men hvad siger i? har i evt. nogle erfaringer med det?.

Mvh

Allan  

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Min bedre halvdel hopper altid på den der med, at tingene er på "udsalg" ... så det skal nok virke! :-)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej




Hvis du oplyser den vejl. salgspris fra din grossist også streger den over og skriver din egen lavere pris, er der nok nogen der vil opleve det som noget positivt. Det er mit indtryk at dem der handler på internettet primært gør det for at spare penge, så det er helt klart et godt salgsargument. De vil måske endda selv gå ud fra at den vejl. salgspris er den de tager i butikkerne, hvilket også godt kan passe selvfølgelig.



Så det med at skrive tilbud eller nedsat, har da helt klart en effekt, så brug det, det koster dig ikke noget jo...

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/1/2006 4:03:00 PM
Forfatter: Rasmus Toustrup

Så det med at skrive tilbud eller nedsat, har da helt klart en effekt, så brug det, det koster dig ikke noget jo...


Så vidt jeg er orienteret, kan det sagtens komme til at koste dig noget, hvis du skriver "Tilbud" eller "Nedsat" ved en vare, som ikke reelt er billigere end tidligere annonceret.
Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke fordi at jeg fusker med prisen, nogen ting af dem vi sælger er meget billiger end normal prisen.

Jeg syntes bare selv at det er lidt plat at overstrege en pris, istedet  for at skrive det man vil have for varen, men giver det noget mere salg var det jo nok noget man skulle bruge, uanset hvad jeg syntes.

Er der nogen af jer der har et eksempel på at det virker, og evt. hvor mange pct. det evt giver.

Mvh

Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror da selv at det vil have en temmelig god virkning.. Man kan da bare se på hvordan folk altid går amok til udsalg?.

Men mener også der er noget med at du kan komme i klemme med loven, som david siger, hvis du skriver "TILBUD" eller "UDSALG" ved en varer som du ikke tidligere har solgt til en højere pris. Også selvom at vejl. prisen er højere end den du tager..

Men undersøg da lovgivningen. For tror helt sikkert det vil kunne gavne dit salg.



PS: Hvilken shop køre du ?.

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du man kan komme i klemme hvis man feks. skriver en vejl.pris og overstreger den? Alle har jo en vejl. prisliste som de giver rabat ud fra.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har en vejledende pris, så må du gerne benytte den til at
angive, at du sælger varen billigere end den vejledende pris -
eksempelvis ved at overstrege den vejledende pris.


Side 1 ud af 1 (8 indlæg)