Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.dk vs .com google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej i SEO eksperter. Jeg har et nok temmeligt trivielt spørgsmål; hvad er forskellen på google.dk og google.com og hvad betyttes i den virkelige verden? På forhånd tak.
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men hvis du går ind på Google.com bliver du jo vindresendt til google.dk så i den virkelige verden afhænger resultaterne af hvor du befinder dig i verden (groft sagt).

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders tak for dit svar. Når jeg søger på google.com som bliver jeg ikke sendt til .dk og resultaterne er meget anderledes hvilket jo er natuligt nok. Jeg kan vælge go to google denmark. Men de fleste i dk anvender google.dk
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver google.com så brude den selv sende dig videre til google.dk hvis altså du sidder med en dansk IP adresse.

Så kunne tyde på den ikke kan læse din IP af en eller anden grund.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok det er på den måde det fungere :-D Men det sjove er at jeg kan vælge "Go To Danish Google" så den ved jeg er dansk, men det er måske noget browser codepage. Skov
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Danskere brugere Google.dk i den virkelige verden. Så vil du se de samme søgeresultater som dem skal du også på google.dk.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)