Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betingelser

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lægge sidste hånd på en betalingsløsning til en kunde og har i den forbindelse lavet nogle samhandelsbetingelser. Jeg ved dog ikke om de er dækkende og hvad der i given fald mangler.

Det drejer sig om salg af avis abonnenmenter

Abonnementsbetingelser

Gældende pr. 1. januar 2009 for Avisen

Kundeservice

Lisbeth Eggert Simonsen
E-mail: xxxx@xxxxx.xx
Tlf. +99 99 99 99 99
Fax +99 99 99 99

Betingelser vedrørende abonnement

Levering:

AVIS1:

Avisen udkommer 245 gange om året. Tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Undtagelse er ugerne 28, 29 og 53.

Avisen omdeles med Postdanmark.

AVIS2

Aviserne udkommer 50 gange om året.

Aviserne omdeles med Postdanmark mandag og tirsdag.

Manglende levering:

Hvis aviserne ikke leveres, kan der som hovedregel ske efterlevering med posten dagen efter. Abonnenten skal i så fald give kundeservice meddelelse herom. Manglende levering af aviserne, der skyldes force majeure eller andre forhold uden for avisernes kontrol godtgøres ikke.

Betaling:

Prisen for abonnementet følger den til enhver tid gældende prisliste.

Der betales forud for den aftalte periode.

Ved udløbet af den aftalte periode udsendes opkrævning for den kommende periode.

Hvis sidste rettidige betalingsdag ikke overholdes leveres avisen ikke efterfølgende.

Abonnementet kan med fordel betales via PBS. Tilmeld abonnementet via Deres pengeinstitut eller via kundeservice.

Prisforhøjelse:

Prisforhøjelser varsles via avisen. Prisforhøjelser får tidligst virkning fra førstkommende fornyelse af abonnementet.

Andet:

Et abonnement, der er tegnet som et introduktionsabonnement, er også et løbende abonnement.

Det fortsætter efter introduktionsperiodens udløb til den til enhver tid gældende fulde abonnementspris.

Opsigelse

Abonnementet kan opsiges til ophør ved abonnementsperiodens udløb. Abonnementet kan i øvrigt opsiges med 3 måneders varsel, skriftligt, telefonisk eller pr. mail til kundeservice.

Ved stop af abonnementet grundet manglende betaling vil der blive fremsendt opkrævning på det skyldige beløb. 

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)