Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget tjener mellemanden?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:
Dog vil et netværk som TradeDoubler også tage et månedligt gebyr på omkring 2000 DKK

Beløbet er 3900,- og det kan ikke forhandles ned! Snakker du om oprettelsesgebyret som er "default" 35.000 og det kan i høj grad nemt forhandles ned. 

 

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kommer med et produkt/program som kan genere nok volume i override, så kan det forhandles ned - Ihvertfald i UK, men der er nok også noget mindre volume i DK. Dog vil jeg stadig mene at det kan forhandles ned, ellers tal med et andet netværk.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:
Dog vil jeg stadig mene at det kan forhandles ned, ellers tal med et andet netværk

Ja, det kan du jo mene :D Detaljen er bare at vi kun er ca. 50 annoncører gennem Tradedoubler, og de har ikke problemer med at få nye programmer op at køre, da folk stadig mener at Tradedoubler er limousinen inden for affiliatemarketing. Man kan på ingen måde sammenligne partnerprogrammer på tværs af landegrænser, UK er mile foran det danske affiliatesystem.

Hvad Tradedoubler gør i fremtiden bliver interessant at følge, min personlige erfaring er at de har klart de fleste medier, men desværre en af de mindste leadgenereringer i forhold til hvad jeg får gennem andre etablerede affiliatenetværk. Både som annoncør og medie er det uholdbart i længden, så medmindre de begynder at køre mere displaymarketing, med det dertil hørende canvas salg, så bliver de mere værdiløse i Danmark end de er i forvejen :)

 

Jimmy

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)