Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på hjemmeside søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

Nu har jeg tidligere søgt hjælp til mit foreningsarbejde, hvor jeg fik en masse gode tilbud og tak for det. Nu er turen så kommet til at lave noget for mig selv. :)

Jeg er netop i gang med at arbejde på en idé til en ny hjemmeside og i den forbindelse har jeg både brug for design, udvikling og programmering, da jeg ikke har de stor kompetancer på det felt. Siden skal dog være let for mig at opdatere og vedligeholde.

På sigt vil jeg gerne indgå et samarbejde, så den person som får opgaven også bliver den person, som skal udvikle sitet. Derfor er det vigtigt for mig, at den person som får opgaven også har kompetencerne til at videreudvikle siden.


Jeg sølger følgende i første omgang:

- En design + evt. forslag til god hosting partner (jeg har selv forslag til et domæne, som er ledigt)
- En database/kalender system, ligende denne: (http://www.xpo.dk/Events.aspx) centreret på siden, og mulighed at få reklameplads i siderne samt topbanner. Dog i et andet og mere smart design end ovenstående selvfølgelig.
- Mulighed for søgning/filtrering, som vist i linket.
- Flere kategorier/filtreringsmuligheder end i eksemplet.
- Mulighed for at klikke på eventet og få mere information og på denne underside igen mulighed for at få yderligere reklameplads.

Vigtigt: Al reklameplads skal være let at administrere



Det hele skal gerne være let at opdatere og vedligeholde, og så må du gerne have nogle referencer.

Hvad skal sådan en side koste, pt. kan det ikke være det store, da den ikke er så krævende. Jeg kunne godt tænke mig et personligt møde eller mulighed for at udvikle siden i samarbejde med dig over skype/MSN f.eks. Jeg har nemlig en masse ideer, både til det nuværende stadie og til fremtiden.

Har du nogle kommentarer eller spørgsmål så kontakt mig i en privatbesked eller på ulfkjaer (a) gmail.com?

 
Venlig Hilsen
Jacob K. S. Ulfkjær

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rettelse:

Kontakt mig gerne pr. mail: ulfkjaer (a) g-mail.com

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

"gmail", er da vist i et ord.

 

- Men nu ikke mere spam eller stavefejl. (Beklager)

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så vender jeg tilbage med et uforpligtende tilbud, som du kan tage med dig i dine overvejelser Smile

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hundahl:

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så vender jeg tilbage med et uforpligtende tilbud, som du kan tage med dig i dine overvejelser Smile

Har du så tænkt dig at gøre det? At fastsætte et tilbud udfra det arbejde der er forbundet med opgaven, eller prøver du bare at lokke et budget ud af ham som du kan fastsætte en pris efter? Sidstnævnte virker noget utroværdigt på mig.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Morten Hundahl:

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så vender jeg tilbage med et uforpligtende tilbud, som du kan tage med dig i dine overvejelser Smile

Har du så tænkt dig at gøre det? At fastsætte et tilbud udfra det arbejde der er forbundet med opgaven, eller prøver du bare at lokke et budget ud af ham som du kan fastsætte en pris efter? Sidstnævnte virker noget utroværdigt på mig.

Hvad præcist han har sagt har givet dig "sidstnævnte" ide?

 

Jeg synes dog det er ærgeligt at folk ikke byder på opgaverne åbent, stiller spørgsmål i tråden og byder i kroner og ører i tråden.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:
Har du så tænkt dig at gøre det? At fastsætte et tilbud udfra det arbejde der er forbundet med opgaven, eller prøver du bare at lokke et budget ud af ham som du kan fastsætte en pris efter? Sidstnævnte virker noget utroværdigt på mig.


Har tænkt mig at kigge på opgaven, evt. spørge ind til lidt mere info, så jeg er helt sikker på hvad der præcist skal laves... Så kigger jeg på det sammen med min programmør og grafiker, og vender tilbage med et tilbud... Er der vel ikke noget galt i?

Til Jørgen: Synes nu det er meget fair, at man holder selve forhandlingen mellem leverandør og kunde.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som kunde hos Morten har jeg kun positive oplevelser med ham.

Han er rimelig i priser og man får det som er aftalt Idea

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hundahl:

Tommy:
Har du så tænkt dig at gøre det? At fastsætte et tilbud udfra det arbejde der er forbundet med opgaven, eller prøver du bare at lokke et budget ud af ham som du kan fastsætte en pris efter? Sidstnævnte virker noget utroværdigt på mig.


Har tænkt mig at kigge på opgaven, evt. spørge ind til lidt mere info, så jeg er helt sikker på hvad der præcist skal laves... Så kigger jeg på det sammen med min programmør og grafiker, og vender tilbage med et tilbud... Er der vel ikke noget galt i?

Til Jørgen: Synes nu det er meget fair, at man holder selve forhandlingen mellem leverandør og kunde.

Hej Morten Hundahl.

Jeg bliver tit beskyldt for at være et "brokkehoved", men jeg er altså af en lidt anden opfattelse end dig - eller er jeg?

Sagen er den at opgaven er udbudt på et offentligt forum - det er den eneste grund til at jeg synes det bør foregå åbent indtil der er indgået en aftale med en af "byderne".

På den måde får køber den bedste pris - og konkurrencen bliver skærpet - til glæde for alle, undtagen de grådige og/eller inkompetente (ingen anklager her).

Hvad er det for nogle "forhandlinger" du tænker på?

Der skal stilles nogle spørgsmål som sagtens kan offentliggøres - så køber slipper for at besvare dem flere gange til andre tilbudsgivere.

Så sender I jeres tilbud ind, enkelte eventuelt utroværdige tilbudsgivere bliver sorteret fra - og så vælger køber det billigste tilbud.

Det er også sådan offentlige licitationer fungerer.

 

Ud med hemmelighedskræmmeriet ! :-)

 

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er sjovt at der kun diskuteres pris i denne tråd (og dette forum oftest) og ikke kvalitet! (Det er ikke møntet på nogen personligt)

En simpel søgning på Google vil give dig masser af dygtige firmaer der kan løse opgaven :-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)