Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges til design af brochureomslag

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må erkende at jeg for øjeblikket løber så hurtigt, at den kreative åre er tørret ind, derfor forsøger jeg at outsource.

Jeg skal have lavet et brochureomslag til en efterskoles informationsmateriale. De kopiere selv det "indvendige", men skal bruge en pæn skal at pakke det ind i.

 Siderne er A4, så omslaget skal kunne indeholde det - A3 eller lidt større. De har tidligere benyttet sig at et system, hvor indholdet blev hæftet fast i siden - og det er de godt tilfreds med.

 Der foreligger en grafisk håndbog med logo, navnetræk og foretrukne fonte, og trykningen skal foregå på et lokalt trykkeri.

 

Jeg er interesseret i at høre fra folk med kreativiteten i behold, der kan løse opgaven. Jeg vil gerne have prisoverslag og også gerne forslagsskitser eller idebeskrivelser.

 

Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til mig på ellegaard@pc-manden.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det bare det grafiske eller skal man også stå for at få fremstillet den ?  kan ikke helt forstå dit indlæg.

Ellers så følger jeg bare med, bliver spændende at hører om du får lavet noget, så nu får jeg da en email når der sker noget herinde :-)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er kun det grafiske!

 

De har et ønske om så vidt muligt at lægge opgaver i lokalområdet og har i forvejen en aftale med et trykkeri om andet materiale. Jeg håndterer kontakten til skolen og videre til tryk.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis de har ønsker om lokalt, bør du nok røbe hvor henne i landet vi snakker :)


 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/4/2006 7:25:34 AM
Forfatter: Martin Tygsen
Hvis de har ønsker om lokalt, bør du nok røbe hvor henne i landet vi snakker :)



I følge kontaktinformationer på forsiden af de to hjemmesider: 9430 Vadum


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Godmorgen Martin :)

Tak Claus
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Men jeg synes dog også, at Ellegaard burde have skrevet det i sit indlæg, når han nu helst vil støtte lokalt.

Fortsat god morgen Martin


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg læser egentlig indlægget sådan, at det er Ellegårds kunde, der ønsker at bruge et lokalt trykkeri - og at grafikeren derfor ikke skal stå for andet end grafikken som underleverandør til Ellegård.

 

mvh Hans

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Som Hans så ganske korrekt har gennemskuet, så er det ikke mig der har ønsker om at ligge opgaven lokalt, men derimod skolen.

Og da jeg i den sammenhæng heller ikke er spor lokal -  set i forhold til skolen -  så de gør altså også undtagelser.

 

Skolen har kontakten til trykkeriet som derfor ligger lokalt, jeg har kontakten til mine underleverandører som for min skyld kan befinde sig globalt - universelt kan give visse kommunikationsproblemer, men ellers er jeg ikke afvisende.

 

 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal måske lige gøre opmærksom på, at dette omslag jo også har en inderside. Ganske vist vil noget af det blive dækket af det indhold, man fylder i. men det kan stadigvæk ses.

- og så ellers tak for alle de mange henvendelser. Juryen votere og kommer med en dom i løbet af et par dage.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)