Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link-katalog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Jeg har fået nedenstående mail i dag, og tænkte, at der kunne være nogle interesserede her på Amino, der gerne vil have et gratis link til deres hjemmeside.

Det skal bemærkes, at jeg INTET kender til eller har med link-kataloget at gøre - fik bare tilbuddet i en mail, og vil give andre mulighed for at få et link...

Mange hilsner fra

Birgitte

 

"Hej

 

Vi kan se, at jeres webside ligger på flere linkportaler og som I nok allerede er bekendt med, så er links fra eksterne websider til sin egen webside, en meget vigtig faktor, såfremt jeres webside skal have gode  placeringer i søgemaskinerne.

 

Endvidere vil jeres links på eksterne sider selvfølgelig også kunne resultere i, at brugerne fra disse eksterne sider trykker på jeres link, og derved forøger besøgstallet til jeres webside.

 

Vi har lige startet www.gladedagelinks.dk og kan på denne side tilbyde jer helt gratis og uforpligtende et sådant link til jeres webside.

 

Endvidere tilbyder vi løbende de sider som ligger på www.gladedagelinks.dk  gratis og uforpligtende  profilering via nogen af vores andre GladeDage sider.

 

Vi håber, at I har interesse i dette 100% gratis og uforpligtende tilbud, og I kan tilmelde jeres webside/link på www.gladedagelinks.dk

 

 

Mange hilsner

 

GladeDage Links"

Fra Dianalund
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Tak for oplysningen :-) , så fik man endnu et link...

Mvh. Dorthe Laursen

www.iwoman.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

For et link skal have værdi i forhold til søgemaskiner kræves det første og fremmest at det website man får linket fra - og den webside - er indekseret i søgemaskinerne. Det nævnte site har på nuværende tidspunkt kun en enkelt side indekseret - og den er der ingen links på.

Med den begrænsede mængde links der er på sitet tvivler jeg også meget på at der er den store trafik - så man skal nok heller ikke regne med at ens server blive lagt ned af trafikken direkte derfra :)

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej deMib

Øv, nu troede jeg lige at jeg kunne komme med noget til SEO-folket, der havde lidt værdi :-)

Ihvertilfald har jeg stor glæde af SEO-folket her på Amino.

Min side har godt nok fået mange besøgende efter jeg har fuldt SEO-folkenes indlæg og rådgivning.

Dbh.

Birgitte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)