Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej. Skulle der lige være et par venlige sjæle til en all-round feed-back på min forretning?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg bliver glad når jeg ser en velfungerende MAGENTO shop Yes

Og jeg får helt kriller ned af ryggen når jeg læser om dit koncept (min passion er koncepter) det er sku i orden hvis du kan få fat i din målgruppe!

Star Star Star Star Star

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Først tak for at du tog dig tiden til at kigge.

Lidt svar på dine observationer:

De 4 kasser i bunder er " kvikkasser ". Kan godt se at der måske mangler info om det er mærkevarer eller noget andet.  Alle disse varer findes desuden i selve sjoppen, under slik & chips, med foto. Så dette er ment som ren inspiration / kvikkasse.

Mht det engelske, må være noget min webdesigner og jeg selv har overset. Går straks igang med at udluse.

Venligst

Stig H Jensen

Shoponjob.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina.

Også et stort tak til dig.

Som beskrevet i tidligere indlæg, er de fire kasser i bunden " kvikkasser ".

Du har ret i at der mangler måske noget info på de enkelte produkter.

Planen er at lave en mindre " shop " i shoppen, med varer uden: Gluten, sukker, mælk, etc.

 

Venligst

Stig H Jensen

Shoponjob.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joseph.

Tak for din tid.

Det var faktisk et rigtig godt indspark, med den " vil du vide mere ". Den vil jeg kraftigt overveje.

Venligst

 

Stig H Jensen

Shoponjob.dk

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Du skal også ha' en tak for din tid.

Ja, Magento er nu ret godt. Valgte Magento ud af 5 mulige bud, da jeg skulle starte.

Venligst

Stig H Jensen

Shoponjob.dk

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Har ligeledes overvejet det samme. Har efterhånder ca. 12 % af varerne i den økologiske afdeling. Så der er ved at være basis for en selvstændig enhed.

Måske skulle den sættes sammen med den gruppe, der kommer med varer uden; gluten, sukker etc.

Tak for indputtet.

 

Venligst

Stig H Jensen

Shoponjob.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, nu får du alle de dårlige ting jeg kan se - det er ellers en fin side, overskuelig og flotte fotos, men det er det dårlige du kan bruge til noget!

Det første jeg klikker ind på er madkassen og bliver lidt forvirret..
På min skærm kan jeg ikke se med det første, at jeg kan vælge varer nederst, og teksterne er lidt underlige..
Der er et billede af noget mad - er det det mad man får, hvis man køber en madpakke? Der står pris fra 0 kr. til 1796,85 kr.. når det er så specifikt et tal, må det være de ting på fotoet der samlet koster 1796,85? Bag efter står der 0,00 kr.
Nu ved jeg slet ikke, hvad det er man kan købe under denne rubrik.. i teksten står:
Madkassen Insperation til madpakken eller frokosten. Hurtigshopping til frokosten.

InspIration er stavet forkert - og jeg blev ikke meget klogere af teksten.. Her kunne godt stå direkte.. "på denne side finder du produkter som er velegnet til madpakker - alt fra ost og rugbrød, til frugt og vand. Læg varerne i kurven ved at vælge dem nedenfor - og der er straks en frisk madpakke på vej til dig!" eller noget i den stil.

Det er nemt at lægge varer i kurven, men der kunne godt være et lille foto af hver vare.. fx hvad er "Knækbrød rågi" eller "æg røræg æggestand øko 500 gr." - Jeg ved ikke hvad det er i hvertfald, så jeg ville ikke købe det.
Måske tingene kunne stå i alfabetisk rækkefølge, efter kategori? så alle rugbrød var ved siden af hinanden, alle spegepølser osv., så ville det være mere overskueligt og nemt at finde det man leder efter.

Jeg forstår på tidligere indlæg, at de 4 bokse i bunden af forsiden er tænkt som kvikkøb - det er helt fint, men jeg synes slet ikke,  man opdager, at man også kan gå ind på fx køl og kolonial direkte.. det er ærgeligt, for her opdager jeg lige nu, at jeg kan se det foto ,jeg manglede før. Måske kan du i kviklisterne lave link til hver produkt-side?

Det virker også underligt, at når jeg lægger fx 4 varer i kurven fra madkasse-kvik-kategorien, så står der bag efter, at jeg kun har 1 vare i kurven.. og denne varer er én madkassepakke..
Det er træls, for hvis jeg gerne vil have noget mere i, og ikke kan huske, hvad jeg købte i den først pakke, så kan jeg vidst ikke få det frem på skærmen igen, så vidt jeg kan se.. så nu ved jeg faktisk ikke, om jeg huskede at komme spegepølse i eller ej, og hvad var det nu jeg tog, den lille eller store pakke. Hov, det kan jeg se hvis jeg klikker på indkøbskurv-ikonet i toppen af siden, men ikke hvis jeg klikker på kurv-produkterne der vises i venstre side af skærmen.

Der kunne godt være lidt mere info til hvert produkt, fx hvor meget fedt er der i bollerne og er der solsikkekerner i..

Jeg klikker på kategorien "rent hjem og dig", men der kommer ikke noget frem, bare en side hvor der står: Der er ikke nogen produkter, som matcher de kriterier, du har angivet.  Her kunne stå noget om, hvad denne kategorin er til for.

Jeg synes, navnet på den kategori er misvisende, jeg forventede at finde råd om opbevaring af mad, men i stedet var det hygiejnebind, samarin og el-pærer. Måske bedre med to kategorier - Til hjemmet & personlig pleje eller noget der omkring.

Det blev en hel roman - men nu kan jeg ikke finde på mere :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt koncept. Det er virkelig et fantastisk ting at have. Ville helt klart bruge det, hvis I leverede hvor jeg bor :)

Fra Kettinge
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart, en rigtig fed ide...

Eftrer at have læst de mange konstruktive rapporter fra andre, finder jeg kun en ting nødvendigt.

Ret siderne for stave fejl... Det er faktisk en ret god ide at starte med...
Og i den forbindelse, hvis det er fordi du mangler en til at læse korektur, så spørg endelig rundt.
Hellere det, end stavefejl på en sådanne eller rimelig ok side...

Keep up the good work.

//hosmir

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina.

 

Tusind tak skal du ha'.

Har da lige fået lidt at tænke over. Kanon.

 

Venligst

Stig H Jensen

Shoponjob.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)