Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgørelse af moms regnskab for 4. kvartal?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg fik idag et opkald fra en ansat hos SKAT som fortalte mig om at de ikke har modtaget mit moms regnskab for 4. kvartal(?), og at jeg vil modtage en "bøde"-kvittering på 800 kr. hvis jeg ikke får denne opgørelse sendt afsted..

Er der nogen der kan forklare hvad det drejer sig om helt præcist, og hvad jeg skal gøre? Jeg har betalt 2 regninger i mit firma, og har ikke ydet nogen service endnu.

Det drejer sig om udstyr for 1342,50 kr., heraf 268,50 kr. moms og webhotel 322,50 kr., heraf 64,50 kr. moms.

Dvs. at SKAT skal betale mig 333,00 kr. tilbage i moms.

Hvordan oplyser jeg alt dette til SKAT, det skal gøre hurtigst muligt så jeg undgår 800 kr. bøden, men jeg fik ikke helt fat i hvordan det afvikles...?

 

På forhånd tak, Mikkel.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det oplyser du over "tast selv" for moms på skats hjemmeside. Er det for sent må du kontakte Ringkøbing (de er til at snakke med Big Smile )

Skat betaler ikke 333.00 tilbage i den forstand.

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som dommeren ganske rigtigt siger, skal du gå ind på skat.dk og logge dig ind på tast-selv. Du har fået en kode med brev, da du blev momsregistreret vil jeg tro.

Under "momsangivelse" taster du kr. 0,00 i udgående moms (salgsmoms) og kr. 333 i indgående moms (købsmoms). Og jo, du får de kr. 333,- fra Skat, medmindre de pålægger dig en bøde, så vil de modregne beløbet.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ohh sorry. Jeg så ikke at han ikke havde noget salgsmoms.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)