Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrive af efter en lydfil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg overvejer at lave en bog og i den forbindelse leder jeg efter en der kan skrive interviews ned. Det vil sige at jeg skal interviewes og det bliver så optaget på MP3 og så skal jeg have en til at afskrive det.

Kender i nogen der kan?
Hvad mon sådan noget koster?
Hvor lang tid mon det ca. tager at skrive 1 times interview ned?

Jeg vil bliver meget glad for de svar jeg kan få.

Dbh Martin

 

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

vi har brugt transskribering til min partners Ph.D. afhandling.

vi har givet for 30 timer transskribering ca. 7.500 kr. (der går ca.10 timer transkribering per 45 min. bånd).

 

jeg har fået 8 tilbut på mit forespørgsel: 3 - professionelle, rasten fra dem som, som har noget tid tilovers.

 

der er 2 måder at beregner det på:


  • per ord. en ca. pris er 1,5 kr. per ord. hvilket faktisk giver noget i retning 4.500 - 5.000 per bånd.

  • en acconto pris per 45 min. bånd. men nam kan blive udfaktureret ekstra hvis det vil tage dem væsentlig længere tid  end gennemsnitet.


her er de 3 professionelle, som jeg har fået tilbud fra.
vi har valgt at bruge Merete, og det har fungeret ganske fint.

 






Navn



Kontakt



kommentar





Rikke Rasmussen



fastnet 77890216 :: mobil 61338566



Anbefalet af Malene Grouleff, lingvistikstuderende ved Aarhus Universitet 

 





Merete Nielsen

 

 




Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
øv-øv. jeg har indsat en fin tabel med kontaktoplysninger.
Tilmeldt 20. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Jeg gør det gladeligt, og gerne for det du selv har lyst at give og synes du kan være bekendt.

 

Jeg har skrevet freelance artikler, bla. et interview med fotografen Jan Grarup, fotografen Joakim Ladefoged og anmeldt mobiltelefoner i et dansk gadgetblad. Jeg har oversat virksomhedsrapporter fra Svensk til Dansk, og renskrevet dem. Jeg har lavet en del tastearbejde for folk og fæ og er et lyn på et tastatur.

 

Jeg er dog ikke candnogetsomhelst - så det skal korrekturlæses til sidst, men det er du sikkert selv mand for )

 

Hvis du er interesseret, kan du maile det til mig på mbs@postkasse.com. En times interview kan jeg have klar til dig få timer senere, forudsat vi har aftalt det i forvejen, så jeg ikke har andre aftaler.

Tilmeldt 20. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov - det var i øvrig selve renskriveriet fra mp3 til skrift jeg omtalte - ikke selve interviewet. Det går jeg ud fra du allerede har en person til?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/5/2006 11:01:01 AM Forfatter: valentina
Hej Martin,

vi har brugt transskribering til min partners Ph.D. afhandling.

vi har givet for 30 timer transskribering ca. 7.500 kr. (der går ca.10 timer transkribering per 45 min. bånd).


jeg har fået 8 tilbut på mit forespørgsel: 3 - professionelle, rasten fra dem som, som har noget tid tilovers.


der er 2 måder at beregner det på:

 



 

Tak for det.
Jeg har kontakt med en der vil gøre det for 300 kr. i timen og hun kan klare 1 times bånd på 1 1/2 time, så det er jo hurtigt.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/5/2006 8:45:46 PM Forfatter: Vonnebims
Hej Martin


Jeg gør det gladeligt, og gerne for det du selv har lyst at give og synes du kan være bekendt.


Jeg har skrevet freelance artikler, bla. et interview med fotografen Jan Grarup, fotografen Joakim Ladefoged og anmeldt mobiltelefoner i et dansk gadgetblad. Jeg har oversat virksomhedsrapporter fra Svensk til Dansk, og renskrevet dem. Jeg har lavet en del tastearbejde for folk og fæ og er et lyn på et tastatur.


Jeg er dog ikke candnogetsomhelst - så det skal korrekturlæses til sidst, men det er du sikkert selv mand for )


Hvis du er interesseret, kan du maile det til mig på mbs@postkasse.com. En times interview kan jeg have klar til dig få timer senere, forudsat vi har aftalt det i forvejen, så jeg ikke har andre aftaler.



Hej Vonnebims

Det er en større opgave. Hvis jeg kommer igang, så bliver det nok et sted mellem 20-40 timers MP3 fordelt over nogle måneder, så det er jo meget.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)