Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man...?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål:

Må man gerne sende en uopfordret mail og tilbyde gratis ydelser. Så som links, billede- og tekst materiale plads på ens egen side m.v.?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du på ingen måde har til hensigt at tjene penge på det, så må du i "teorien godt"... Men i praksis vil jeg formode at du  tjener penge på reklamer eller tilsvarende på din hjemmeside, eller på anden vis har en gevinst ud af at have dem liggende på din hjemmeside, og så er du inde i problemer omkring markedsføringsloven.

Det eneste jeg umiddelbart kan se der kan udsende uopfordret "reklame" pr. e-mail er velgørenhedsorganisationer og politiske organisationer.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke enig i, at det er spil af tid også at gå offline. Jeg mener at en strategi, hvor man kombinerer sine online aktiviteter med forskellige offline aktiviteter er den bedste opskrift. Det + den rette BI + opfølgning er vejen frem.

Vi forsøger altid at gøre vores web bedre, men vi kan jo ikke regne med at fange alle om så vi mente at have den bedste hjemmeside i hele verdenen. Man er nød til at være aktiv den anden vej og tage fat i potentialer selv, for man kan bestemt ikke regne med at de selv tager kontakten - det er simpelthen for naivt at tro, og det vil forøvrigt også være for godt til at være sandt.

 

JLN

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er mange her på Amino, der har en anden erfaring.

Vi er enige så langt, at ikke alle er på Internettet - men hvis vi kigger på, hvor meget det koster at få en kunde med hhv. rene online aktiviteter og kombinationer, ja så har jeg svært ved at se, hvordan en kombineret markedsføring skulle være billigere eller skaffe flere kunder end ren online.

Så jeg er meget interesseret i at høre dine erfaringer, der har ført dig til denne konklusion.

Måske man kunne lære noget nyt Wink

Mvh,
Christian

PS: Jeg holder selv foredrag om at få flere kunder i Business House i Roskilde i morgen (offline - alle er velkomne); men jeg gør det for at møde folk, ikke for at få flere kunder - her vurderer jeg Internettet meget mere effektivt.  

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)