Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til adsense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Har et meget vigtigt spørgsmål, som vil kunne spare vores firma for en del tid.

Er det muligt at specifisere ens annoncer så meget at adsense kun skal vise de advokater som ligger i aalborg. Vi har fået afvide dette er muligt, men vil lige forhøre os her, da vi ikke har kunne finde svaret andere steder online.

Med venlig hilsen

Rasmus Lund

www.boligmidten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Google selv har god information om emnet: https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=50677

 

Det kommer jo også an på hvordan advokaterne i Aalborg området reklamerer på Google, for jeg har fx oprettet en reklame hos adwords som kun skal vises i Aalborg, men det kan du jo ikke styre. :-) (Bor selv lidt uden for aalborg).

Du kan også selv bestemme at du kun vil vise reklamer for folk fra Aalborg, men du kan være uheldig at få mindre relevante reklamer således såvidt jeg har forstået.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Anders!

Vi har søgt på google, og doubleclick.com, men har ikke kunne finde svaret på om dette kan lade sig gøre. Vi skal også gerne have delt kommunalt, så hvis man eks. går ind på www.boligmidten.dk og klikker på tømrer til højre og derefter tager ekselpelvis jammerbugt kommune, så skal den gerne vise en eller flere tømrer i jammerbugt kommune. Nogle herinde som har forstand på om dette kan lade sig gøre, eller vi er nød til enkelvis at få forhandlet aftaler igennem til hver eneste kommune?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tro det kunne lade sig gøre med Google Ad Manager. Der kan du i hvert bestemme meget omkring dine annoncers visninger. Det skulle ikke undre mig, at du kunne sende nogle parametre med, som kunne sørge for denne segmentering du ønsker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)