Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til url

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

JOw men mange gange begynder man selv at kikke på tingende da det "små penge" det koster at få en fagmand til at kikke på det hurtig løber op når der er flere/mange små ting der skal kikkes på. Så forstår hvis det er et home make projekt.

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men min webmand gør det gratis, da det er en ven. Og han er så langt ude i verdenen lige nu, at der ikke er web. Om en uge kommer han vel nok frem til noget net, så må jeg forstyrre ham lidt der . Men ellers har jeg en god lille liste med med folk der kan gøre det. Men er helt nede i budget lige nu

 

Men tak for tilbuddet

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep , Jimmy. Og jeg vil gerne være så meget indenover selv som muligt. Så jeg lærer det hele fra bunden. Uden dog at være ekspert. Den dag jeg får brug for at erobre hele verdenen, skal jeg nok ansætte de bedste til jobbet. Og på det tidspunkt ved jeg så hvad jeg skal søge efter i kompetencer.

Viden om siteopbygning er så vigtig , at man så selvstændig på nettet ikke udelukkende bare kan have tillid til at andre kan lave det for èn

Der findes rigeligt med historier om dyre web -udviklingsfirmaer der har  misfortolket store opgaver grundet ejerens  manglende evne til at forklare hvad han egentlig vil.

Man kan outsource når man ved hvad man outsourcer. Ellers er der sgu for mange faldgruber, misforståelser og folk der tager røven på èn.. er min erfaring.

Men igen tak for hjælpen. Jeg hopper videre

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Jørgensen:

JOw men mange gange begynder man selv at kikke på tingende da det "små penge" det koster at få en fagmand til at kikke på det hurtig løber op når der er flere/mange små ting der skal kikkes på. Så forstår hvis det er et home make projekt.

Jamen naturligvis. Beslutningen om at hyre en nu frem for at vente skal jo tages ud fra en betragtning om, hvad det koster at få løst opgaven nu, kontra hvad man forventer at tabe, hvis den ikke bliver løst. Hvis man ikke forventer at tabe noget ved at vente en uge, så er det en dårlig ide at bruge penge på det nu.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, du har også ret Jacob.

Jeg venter den uge det måske tager. Ville bare være super at få det ordnet nu. Men folk har allerede hjulpet rigeligt

Igen tak. Jeg klarer den lige :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)