Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Canonical Url element

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er åbenbart ikke andre zencartbrugere der har orket, så jeg har selv skrevet et modul til shoppen der tilføjer <link rel="canonical" href="ræti url"/> til headeren. ZenCart Canonical (ja, jeg er amatørBig Smile) - iøvrigt første gang jeg har prøvet at ligge nummer 1 på google efter 2 minutter :) søgeordet er Zencart canonical.

Hvad gør Google så med de urls som er indekseret, men som canonical url elementet siger hedder noget andet i virkeligheden? Vil de blive slettet af indekset?

Jeg har en del duplicate content, som skyldes at der er "nogen" ;)  som har pillet ved SEO-URL modulet gennem tiden, således at der har været små ændringer til URLs, eks. blev æ,ø og å skrevet med volapyk, og det er nu oversat til ae, oe og aa i URLs, men der er jo indekseret sider med de gamle urls, om dem så jeg egentlig helst forsvinde...

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

De URLs der allerede er indekseret vil forsvinde fra søgemaskinerns indeks over tid - alternativt kan du bede om at få dem fjernet via eks. Google Webmaster Tool. www.google.com/webmasters/tools/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)