Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KAN DU MAGTE OPGAVEN??

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen!

er der en seo ekspert som er frisk på en deal?

dealén lyder.

  1. jeg betaler 50kr pr kunde som seo eksperten kan skaffe mig jeg har pt kapacitet til 60-80 kunder pr måned.
  2. hvis jeg har 60 kunder pr måned så udvider vi kapaciteten til det dobbelte dette kan gøres allerede efter tre måneder hvor der har været 60 kunder pr månede.
  3. kontrakt længde kan vi tale sammen om. 
  4. jeg har planer om at udvide kapaciteten til 250 kunder pr måned inden 2011 (12500kr det er da ikke så ringe endda)
  5. :-)
  6. dealen er til forhandling. evt et mindre fast beløb mod måske mindre betaling pr kunde

det drejer sig om følgende side www.rudefix.dk (siden er ikke helt færdig endnu)

virksomheden er igang, kører pt på deltid med ca 15 kunder pr måned (uden seo), pga. mit faste job.

jeg har en montør, en bil, værktøj og regnskabsholder, så ideen er god og jeg har investeret og investerer stadigvæk.

ring 60170555 eller skriv til mig på oa@rudefix.dk

(adseo)

mvh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej omar hvad med en Social marketing ekspert?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad forslår du??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tjaeh jeg foreslår en myspace reklame profil, fordi der er der mange i den bilmodne alder og samtidig tilføjelse af alle danskere mellem 18-90, oprettelse af en facebook gruppe og en fanside evt. med rabat for hvert nyt medlem man skaffer til gruppen. + en facebook applet hvor man kører i en bil og pludeselig får et stenslag også kommer der en besked op hvor der står who do you call?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder spændende.

måske ikke helt det jeg ledte efter. men alt giver vel lidt og  man skal vel starte et sted. er det noget jeg selv kan lave eller er det noget du ville sælge mig?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

du burde kunne lave det hele selv det kræver bare en time af din kostbare tid. Du skal bare klikke her og gå igang med at tilføje og angående facebook aplletten. jeg skal nok poste et link lidt senere

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

har oprettet gruppe i facebook, myspace gruppe er på vej. har skimtet bogen igennem (kan ikke læse 300 sider på 1 time hehe) har også kigget på google seo vejledning (min side er flash så den falder lidt ved siden af)

ingen har budt ind på dealen hvorfor??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nok fordi det ikke er en særlig god deal. Du har nu ca 15 kunder om måneden, og har kapacitet til 60. Dvs når din SEO gut har lagt mange timer i at få dig op på de bedre søgeord kan han få helt op til 2250 kroner pr måned - WOW ((60-15)*50). Beklager, men det tror jeg ikke du finder nogen der vil arbejde til.

Noget helt andet er, hvem skal afgøre hvor mange af kunderne SEO er skyld i? ALLE kunder du får fremover udover de 15 pr måned?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

det er nu heller ikke verdens sværeste at skaffe 60 kunder pr månede hvis man kan sit kram, der er jo ikke rigtigt lavet noget med siden endnu, det svarer til 3 kunder pr dag (hverdagene).

man kunne udvide den nuværende kapacitet til 130 men det er kun i nød, og det ville være risky men som midlertidig mulighed, er det lade sig gøreligt.

Problemet er ikke at der ikke er kunder, problemet er at blive set hehe.

og som nævnt så er det min løn i de tre første måneder, for hvis seo gutten er god nok så kan han måske skaffe 180 kunder på en månede ja så er hans løn jo pludselig en hel anden.

det er klart at vi sagtens kan diskutere et engangs beløb eller en min betaling.

i sidste ende så betaler jeg selvfølgelig selv.

ideen med dette var at sortere folk som ikke kunne magte opgaven fra.

men tak for kritikken håber der kommer noget mere, hvis ikke en mulig samarbejdspartner.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)