Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KAN DU MAGTE OPGAVEN??

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

så er det min løn i de= så er det minimum løn i de

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry..

glemte lige. ja dealen kunne godt lyde på alle over de 15 kunder pr månede.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ingen garanti for at du får flere kunder fordi du bliver set. Måske er du et dumt svin ingen gider handle med. Måske er dine varer og din service noget værre lort som man alligevel skal have ordnet igen hos et andet firma. Måske er der ikke så skide mange om dagen der skal have skiftet bilrude i dit område.

Jeg aner det ikke men det gør du vel.

Du tilbyder MULIGHEDEN for at tjene OP TIL 8000 om måneden. Hvis du var så sikker på dit produkt kunne du jo tilbyde kr. 8000 om måneden for at komme i top 5 på fx 4 eller 5 søgeord/fraser.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ja du har fuldstændigret. hehe

og det er vel dilemmaet, som enhver seo kunde står i.

seo eksperterne kan være klamphuggere som lyver, sælger møgprodukter osv osv.

jeg vil som skrevet tidligere, nok selv bruge penge på det. problemet er at jeg så stadigvæk ikke har nogle garanti for at seo eksperten som jeg betaler (eks 8000kr) vil lægge sjæl i sit arbejde, det er for mig det vigtigste. så kan folk syntes jeg er et svin, syntes mit produkt er dyrt, syntes at vores service stinker.

faktum er at vi har en uddannet montør (det er ikke alle der har det) som har erfaring i branchen.

vi bruger oem godkendte produkter som vi sælger næsten uden fortjenste, når vi monterer.

vi har vist nok danmarks billigste mobile rudemonterings service.

alt vores værktøj er proffessionelt.

vi garanterer limens binding på ruden resten af bilens levetid.

jeg har selv skudt næsten 100kg i virksomheden så jeg tror på det.

så mit problem er som nævnt ikke den SKOD betaling, mit problem er TILLID.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En løsning kunne jo være, som jeg også skriver, at du laver en aftale om hvilke søgeord du vil ranke højt på og aftaler en pris ud fra det. Hvis du ikke kommer i top XX (placering indgår i aftalen) på søgeordene betaler du selvfølgelig ikke.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

du har fuldstændig ret. det MÅ være alternativet. jeg har også en halv aftale med ADSEO, men som jeg sagde til dem, så er jeg skide iloyal indtil jeg indgår en aftale. for menningen er jo at jeg skal finde den bedste og mest pålidelige løsning, for vores bix, og det ville have været oplagt at indgå et samarbejde, for så er ansvaret mere ligeligt fordelt. 

jeg kan godt lide ideen om at man skal præstere konkrete resultater (kunder) for at blive belønnet.

men super med lidt kritik!!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke nogen SEO ekspert, men efter hvad jeg ved, er det ret svært at lave SEO fuldt ud på et flash site. Umiddelbart kan man sige du skal ændre hele dit website.

Det kan være der er nogle SEO eksperter her på amino der kan be- eller afkræfte min påstand.

 

Dbh. Yngvi

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

så opret en tråd hvad det angår.

eks kan man søge optimere en flash side ja/nej.

denne tråd er reserveret til et helt andet spørgsmål. mvh omar

men som altid super tak for din deltagelse ønsket som uønsket hehe

god dag og venlige hilsner

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

omar:

så opret en tråd hvad det angår.

eks kan man søge optimere en flash side ja/nej.

denne tråd er reserveret til et helt andet spørgsmål. mvh omar

men som altid super tak for din deltagelse ønsket som uønsket hehe

god dag og venlige hilsner

Nu skriver du jo selv et andet sted at det handler om tillid.

Med sådan et svar, så fremstår du ikke selv som en man er interesseret i at handle med. Slet ikke når det handler om at arbejdet skal gøres på forhånd og man ikke er sikret betaling.

Et godt råd: Skru en smule ned for attituden, når du prøver at finde samarbejdspartnere.

Ps. lad nu være med at blive sur over mit indlæg. Det vil sige mere end dig, end om mig.

 

God weekend og held og lykke.

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

som sagt mange tak for dit svar. men svar på mit spørgsmål eller det som vedrør det, jeg opfordre dig på en måske for hård måde til at oprette egen tråd, da dit indlæg slet ikke tjener mit spørgsmål eller det som vedrører det. jeg ønsker ikke at fokus bliver flyttet for så mister tråden lidt bevæggrunden for oprettelsen. 

ang. dit svar: mangel på argumentation og sikken en afslutning: ps. lad nu være med at blive sur..... hehe

du kunne i det mindste forsvare dit indlæg frem for at angribe min person. det siger lidt om dig eller din forståelse for kommunikation.

jeg håber ikke du tager dette personligt, da jeg ønsker at kommunikere for at den bedste ide må vinde :-) men det kræver jo argumentation og ikke person angreb. anyway som sagt tak for dit ønske om at deltage i tråden ;-)

men hey endnu engang ked af at jeg måske var for lige ud, det er måske min svaghed, jeg siger tingene som de er! og ja det efterlader måske en fræk attitude, det erkender jeg da, og det vil jeg da arbejde på, så tak for at du gjorde mig opmærksom på det ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)