Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KAN DU MAGTE OPGAVEN??

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Selvom du gerne vil, kan du nok ikke helt adskille din flash-side fra debatten. Det kræver nemlig temmeligt meget mere arbejde at få placeret en flashside godt i søgemaskinerne. Det kan godt holde folk fra at ville byde ind på opgaven. Især hvis beløbet for arbejdet i forvejen bliver opfattet som til den lave side.

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

Ikke bare for at blande mig, men Yngvi's indskud er faktisk meget relevant for dit spørgsmål.

Når google indekserer websites og søger at vurdere hvad siderne skal findes under i deres søgeresultater, har de en robot der via links på din side går ind og læser hvad den handler om, hvad der står som tekst i linksene osv...

Når gogle kommer til en flash side, siger robotten "Det sprog kan jeg ikke læse" (Flash er kode, ikke tekst) og når den ikke kan læse siden, er det svært for den at rangere din side i søgeresultaterne.

Derfor er din flash side et major issue i forbindelse med seo... og vil du have gode søgeresultater med denne side, kræver det uforholdsvist mange links at skaffe dem.

Hvis du istedet ville overveje at skifte til en side med en del tekst, og hvis man kunne få lov til at være medbestemmende om teksten på siderne, har man en langt lettere, og ja helt ærligt en absolut mulig opgave, i modsætning til flash siden.

Og misforstå mig ikke, flash sider kan være ret fede, og fungere ret godt, men det er crap for seo-formål.

Håber det skrevne gir mening for dig.

dbh
Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Selvom du gerne vil, kan du nok ikke helt adskille din flash-side fra debatten. Det kræver nemlig temmeligt meget mere arbejde at få placeret en flashside godt i søgemaskinerne. Det kan godt holde folk fra at ville byde ind på opgaven. Især hvis beløbet for arbejdet i forvejen bliver opfattet som til den lave side.

du har ret. det er vel også derfor jeg har kaldt overskriften KAN DU MAGTE OPGAVEN? fordi det er svært med flash.

hvad angår beløbet så kan man jo sige at det følger kunde tilslutningen propertionnelt  og det er der vel ingen ben i hårdt arbejde i starten og så ka seo gutten sidde og høste frugterne uden det vilde arbejde i slutningen eller efter opstart. det er vel sådan i mange brancher, altså nogle investerer penge i en virksomhed som de tror på andre tid, og så må de jo vente, afkast kommer tit senere.

ville sige at hvis man indgår et såddane samarbejde som forslået så må det jo være fordi man tror på det, dvs. man regner med at skulle tjene de gode penge senere ligesom mange andre.

flash spørgsmål  er en tråd for sig og er noget seo gutten overvejer med sig selv, om han kan magte! det vedrør desværre ikke dealen eller samarbejdet som jeg efterlyser, placering af tråden kan måske diskuteres.

Janno du har meget ret. men som nævnt jeg er klar over problematikken og det ligger mere explicit end implicet i overskriften at jeg har forstået det problem.

jeg har desværre været så stædig og har hårdnakket insisteret på at det skal være en flash side, og nogle gange så føler jeg mig som de stivnakkede kroejer med 80 retters menu kort hvor det bedste egentligt ville have været at have 10 menuer hehe. men de insisterer og det funger bare ikke. åndsvagt at jeg kan sige sådan om mig selv hehe,

aj jeg tror da også at der er noget godt ved flash og regner med at være på forkant når google vågner op (hvis det sker).

jeg syntes da at det ville være fint hvis der var en der sagde: hvis siden er html så vil jeg gerne se nærmere på en deal. eller: flash er for kompliceret, kan vi lave et minimum beløb pr måned uafhængigt af kunder. eller prisen skal højere op og der skal laves en sikring ordning i tilfælde af brænd i virksomheden, sygdom blabla osv osv.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Omar

Som du skriver "jeg har desværre været så stædig og har hårdnakket insisteret på at det skal være en flash side" og "aj jeg tror da også at der er noget godt ved flash og regner med at være på forkant når google vågner op" så skriver du at du holder fast i en flashside...

Og hernede modsiger du så dig selv..."jeg syntes da at det ville være fint hvis der var en der sagde: hvis siden er html så vil jeg gerne se nærmere på en deal."

Du kan i mine øjne ikke forvente at den der skal lave seo arbejdet skal bestemme, du må beslutte dig for det ene eller det andet... som du skriver har du forstået at flash er et problem. men du har ret til at holde fast i det flotte flash( Læs: ubrugelig for seo i mine øjne :) ), men hvis du gør skal du være indstillet på dyrt købte kunder... måske via adwords?

Så kort sagt: Hæv prisen eller find en bedre løsning end flash.

Håber du kan bruge mit input til noget.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

modsiger og modsiger.. jeg prøvede bare at give nogle eksempler, mest for at illustrere at folk godt må ønske noget, forspørge om noget eller sige hvad de gerne vil.. det er jo ikke ens betydende med at jeg så siger go!!

så nej jeg ændre ikke flash siden. jeg skal bare bruge en seo mand som er super til at optimere flash.. men igen folk er velkommende til at spørge ind ang flashen eller ændringer i dealen, men som altid så er det jo ikke sikkert at det bliver som folk ønsker. ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ps. fint med dit input! jeg stinker bare til komma og punktum, så jeg bliver nemt misforstået hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor mener du din deal er bedre end at købe reparation-af-stenslag.dk, bruge 2000 for et site som google faktisk gider indeksere, for derefter at sende sine kunder videre til en der kan ordne bilruderne? Så ejer man selv biksen, kan selv have ansvaret for at konvertere de besøgende, og kan selv styre pris kontra avance hehe

Hvorfor hyrer du ikke den mand som mener det er nemt at skaffe 60 kunder om måneden?

 

Jimmy

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager gerne opgaverne. :-) mindre administration...

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

kom lige til at tænke på.. manden som du refererer til er mig...

jeg kan som du nok kan læse, ikke magte opgaven, ellers så havde jeg da gjort det!

jeg kan se at det er svært for folk at sige go til ovenstående deal, så jeg har kontaktet ADSEO for at indgå et samarbejde med dem for egen regning, så må vi se hvordan det kommer til at gå...

jeg tror vi starter med adwords, for at finde gode søgeord, for derefter at søgeoptimere siden. det bliver super spændende.

de har lovet mig top fem på fem udvalgte søgeord, med ti tillægsord, i google når vi går i gang med søgeoptimeringen, jeg skal nok holde jer opdateret, så må vi se hvordan det kommer til at gå med SEO på min flash.

 

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)