Nu er der jo andet i en bærbar end CPU/grafikkort. Vægt, opløsning og generel byggekvalitet betyder meget for mange af os. Langt de færreste 4000 kr.'s laptops kører f.eks. med en opløsning på mere end 1280 * 800 px, hvilket efter min mening er spild af god plads, da de oftest er bygget i 15,4" kabinetter. |
David Mc Nally:SimonTHK:Brug 4k evt en fra zepto, mere kan jeg ALDRIG se du skulle bruge på den. Det er rent til grin med alle de mennesker der køber bærbare til 10k og ikke spiller computerspilpå dem, også næsten dem der gør...
Nu er der jo andet
Ok jamen det kan da også bare være det er mig der er skør. Jeg kan dog ikke se hvad man behøver en større opløsning for for at være på nettet eller læse emails. Photoshop ja, men han skriver han ikke skal bruge det så meget og hvor nødvendigt er så de ekstra tern på skærmen? Ærlig talt ikke spor. Hvis det er for at se film skal han op i en 1900x1200 for at følge den nye standard, og at se film på en bærbar er jo at man så går på kompromi med skærmstørrelsen, men også fair nok hvis det er det man ønsker den skal bruges til og det er vigtigt for en at se film på den bærbare med den nye standard opløsning for blu-ray film.
Det er min helt egen holdning til at have en bærbar. Jeg åbner så også bare et ekstra vindue, hvis jeg syntes der mangler plads,
Der er overhovedet ikke noget galt med zeptos bærbare medmindre man smider rundt med den og ikke kan passe på sine ting. Plastikken er gennemfarvet og derfor bliver den ikke grim med tiden heller.
Zeptos Titan B15 har lang batterilevetid, vejer 2,7kg
Sis Mirage 3+ 256MB
Intel® Celeron® M585, 2,16GHz
1024MB DDR2 800MHz PC6400
120GB SATA Harddisk
DVD-RW / CD-RW
Zpro2 Wireless 300Mbit (Tilvalg)
Indbygget 3-in-1 Card-Reader