Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen flere penge om måneden, FAT DET NU!

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Var der egentligt hold i det med landsholdet og Caroline Wisniacki, eller var det som frygtet rent MLM salgsgas Confused 

Nu skal du vist i seng Nicolaj Geeked

Se lige på datoen for indlæg hehe

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Nicolaj:

Var der egentligt hold i det med landsholdet og Caroline Wisniacki, eller var det som frygtet rent MLM salgsgas Confused 

Nu skal du vist i seng Nicolaj Geeked

Se lige på datoen for indlæg hehe

Kunne det tænkes det er derfor han skriver" VAR DER EGENTLIGT HOLD I DET MED" :)? Skal vi alle ikke bare smutte iseng:P

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:
Kunne det tænkes det er derfor han skriver" VAR DER EGENTLIGT HOLD I DET MED" :)? Skal vi alle ikke bare smutte iseng:P

Jo men kan ikke rigtigt, blev ringet op fra udlandet, af en ikke Mr. Hvemsomhelst omkring et af mine produkter, så skal lige have det på det rene i mine tanker at han kendte mit navn, mine vare og ville mødes i næste måned hehe..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne tråd stod som relateret indlæg på en ny tråd og så fangede overskriften jo Big Smile Efterfølgende fangede indholdet også, for jeg har da aldrig før hørt at hverken landsholdet eller Caroline Wozniacki skulle være indvolveret i pyramidespils lignende aktiviteter. Det er da vist kun den tidligere cykelrytter Bo Hamburger og så ham den mindst sjove fra linje 3 der har forsøgt sig i den branche Cool

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Jo men kan ikke rigtigt, blev ringet op fra udlandet, af en ikke Mr. Hvemsomhelst omkring et af mine produkter, så skal lige have det på det rene i mine tanker at han kendte mit navn, mine vare og ville mødes i næste måned hehe..

Må man høre mere :O)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Må man høre mere :O)

Nej Smile

Jeg er meget prekær med overholdelse af aftaler, kan kun sige at hvis det ender i den retning jeg tror, så er det ikke uden indvirkning, og så har jeg såmænd ikke noget imod at dele mine erfaringer om hvordan tanke blev til handling og produkt og dermed succes indenfor 12 måneder.

Ikke at jeg ikke har prøvet det før i slut 80´erne og 90´erne, men der skal bare mere til i dag. Men det jeg griner over indvendig er, at uanset at man siden dengang er blevet 20 år ældre, mere erfaren, mere kold/hårdhudet af op og nedture, så er fornemmelsen 100% den samme når man er ved at ramme noget godt.

Så det interessant i iværksætter sammenhæng er, at du kan være nok så lille, men får du den rette idé og har evnen og mulighederne til at udføre den, og det ikke bare er luftkasteller, så kan man stadig i det nuværende marked være heldig.

Køb ren argan olie her

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lave lidt reklame for et produkt jeg prøvede har forleden :) ikke at jeg husker hvad det hedder men det var en bruse pille som smager af redbull og har ca 5 gange mere koffein i :) Mother fucker hehe jeg fik rydet hele mit lager af gammel tøj :) Og det er ikke engang et MLM produkt :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)